|
کدخبر: 169122

جهانگیری کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می شود؟

محسن هاشمی با بیان اینکه آنچه در شورای مرکزی حزب کارگزاران به تصویب رسید، حضور در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بود، گفت: البته اعضای حزب بنده و دکتر ظریف را بعنوان یک گزینه مصوب کردند.

سیاست داخلی جهانگیری کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می شود؟

محسن هاشمی در گفتگویی در پاسخ به این پرسش که حزب کارگزاران بیش از سایر احزاب اصلاح‌طلب تمایل به نقش آفرینی برای انتخابات دارد و سبد کاندیداهای این حزب هم بیشتر است. مانند شما، آقای جهانگیری و علی لاریجانی. برنامه حزب شما برای ۱۴۰۰ چیست؟ گفت:

هاشمی: آنچه در شورای مرکزی حزب به تصویب رسید، حضور در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بود، البته اعضای حزب بنده و دکتر ظریف را بعنوان یک گزینه مصوب کردند، اما بنای کارگزاران بر تبعیت از خرد جمعی در نهاد اصلاح‌طلبی است؛ بنابراین منتظر اعلام نظر نهاد اجماع‌ساز هستیم؛ البته دکتر جهانگیری قبلاً گفته‌اند تصمیم به کاندیداتوری ندارند و به همین علت در شورای مرکزی روی ایشان بحث نشد. اگر در تصمیم خود تجدید نظر کنند، طبیعتاً کارگزاران هم موضوع را مورد بحث قرار خواهند داد.

آنچه در شورای مرکزی حزب به تصویب رسید، حضور در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بود، البته اعضای حزب بنده و دکتر ظریف را بعنوان یک گزینه مصوب کردند، اما بنای کارگزاران بر تبعیت از خرد جمعی در نهاد اصلاح‌طلبی است؛ بنابراین منتظر اعلام نظر نهاد اجماع‌ساز هستیم؛ البته دکتر جهانگیری قبلاً گفته‌اند تصمیم به کاندیداتوری ندارند و به همین علت در شورای مرکزی روی ایشان بحث نشد. اگر در تصمیم خود تجدید نظر کنند، طبیعتاً کارگزاران هم موضوع را مورد بحث قرار خواهند داد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر