|
کدخبر: 166450

رقابت اصلی در انتخابات ۱۴۰۰ بین چه کسانی رقم می خورد؟

نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این سوال که انتخابات ریاست جمهوری را چگونه پیش‌بینی می‌کنید و به کدام سمت می‌رویم، ادامه داد: تصور من این است که دور رقابت بین اعتدالیون و اصولگرایان است.

سیاست داخلی رقابت اصلی در انتخابات ۱۴۰۰ بین چه کسانی رقم می خورد؟

«مهرداد لاهوتی»، نماینده پیشین مجلس،در خصوص وضعیت انتخابات برای سال ۱۴۰۰ گفت: زمان ثبت نام هست اما فضای کشور فضای خاموشی است، کشور باید وارد فضای انتخاباتی شود و اگر هم دنبال مشارکت مردم هستیم باید شرایطی فراهم کرد که مردم اطمینان داشته باشند همه جریان های سیاسی و همه افراد در انتخابات، حضور دارند.

او افزود: باید تشکل های سیاسی و احزاب پای کار بیایند و وقت بیشتری برای با نشاط تر کردن و شاداب کردن جامعه بگذارند. اینکه من در خانه خودم بنشینم و بگویم من از حسین، حسن و جعفر گله دارم به این صورت کار درست نمی شود باید مردم بدانند که رایشان موثر است و می توانند حضور پیدا کنند و انتخاب درست تری داشته باشند.

لاهوتی خاطرنشان کرد: باید صدا و سیما، رسانه ها و وزارت کشور همه تلاش کنند. فضای کشور را فضای کامل انتخاباتی نمی بینم یعنی ساکت و آرام حالا هر کسی برای خودش یک تحلیل های پشت پرده ای دارد، ولی فضای کشور انتخاباتی نیست.

او در پاسخ به این سوال که انتخابات ریاست جمهوری را چگونه پیش‌بینی می‌کنید و به کدام سمت می‌رویم، ادامه داد: تصور من این است که دور رقابت بین اعتدالیون و اصولگرایان است یعنی شاید یکی از دلایل که اصلاح طلبان وارد این داستان نشدند این بوده که فضا، فضایی است که رقابت بین اعتدالیون و اصولگرایان است حالا اصلاح طلبان اگر بخواهند حمایتی داشته باشند می توانند از یکی از کاندیداها حمایت داشته باشند ولی روی کاندیدا مشخص و شفاف تردید دارند. 

 

منبع: برنا
  • علی ارسالی در

    فقط احمدی نژاد و سلام

ارسال نظر