|
کدخبر: 321259

رپورتاژ دکتر متخصص لابیاپلاستی در تهران ویدا یوسفیان

رپورتاژ دکتر متخصص لابیاپلاستی تهران ویدا یوسفیان

برای انجام عمل زیبایی واژن مراجعه به بهترین دکتر متخصص لابیاپلاستی در تهران توصیه می شود. دکتر ویدا یوسفیان، جراح و متخصص زنان و زایمان در شهرک غرب تهران می باشند.

دکتر ویدا یوسفیان از قدیمی ترین جراحان در تهران وعضو جامعه جراحان هستند. ایشان دارای بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان و نازایی می باشند.

همچنین ایشان جراحی زیبایی زنان را به سایر پزشکان جراح تدریس می کنند و دارای گواهینامه بین المللی سونوگرافی می باشند.

با بیش از 15 سال تجربه در انجام عمل های زیبایی زنان و بیش از 1500 جراحی موفق در زمینه واژینوپلاستی، لیزر درمانی و تزریق ژل و چربی به واژن، لقب بهترین دکتر جراحی های زیبایی زنان برازنده وی است.

هزینه دکتر متخصص لابیاپلاستی در تهران

جراحی لابیاپلاستی یا زیباسازی واژن، یک عمل جراحی مربوط به ناحیه تناسلی و قسمت حساسی از اندام خانم هاست.

بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر ساکن تهران یا استان های اطزاف هستید؛ برای انجام چنین عملی بیشتر به دنبال دکتر متخصص لابیاپلاستی در تهران باشید تا صرفه جویی در قیمت و هزینه.

مهارت و تجربه پزشک بسیار باارزش تر از پس انداز مبلغی است برای پیدا کردن پزشک ارزان و بی تجربه است.

اما به طور کلی هزینه دکتر متخصص لابیاپلاستی در تهران، به عوامل مختلفی مانند شرایط بیمار و اندازه لابیا دارد. قیمت حدودی برای انجام این عمل توسط دکتر ویدا یوسفیان به طور تقریبی بین 5 تا 10 میلیون تومان می باشد.

بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق با مطب ایشان تماس گرفته و برای وقت حضوری و معاینه اقدام کنید.

تماس سریع: 02122074065

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک عمل جراحی است که با هدف تغییر ظاهر آناتومی واژن یا لابیال به دلایل زیبایی یا پزشکی انجام می شود.

این عمل بخشی از جراحی زیبایی اندام تناسلی زنانه (FGCS) است. سایر عمل ها شامل مواردی چون کوچک کردن لابیا مینور، برداشتن اضافی هود کلیتورال (هودوپلاستی)، واژینوپلاستی، هیمنوپلاستی، افزایش نقطه G و سایر روش‌ های مرتبط باشد.

هدف اصلی لابیاپلاستی بازیابی یا تقویت اندام تناسلی زنانه، رفع نگرانی های مربوط به ظاهر، ناراحتی یا شرایط پزشکی است.

این روش در سال‌ های اخیر محبوبیت پیدا کرده است و بیماران سطح رضایت بالایی از نتایج آن دریافت کرده اند.

تأثیرات لابیاپلاستی بر کیفیت روابط صمیمانه، رضایت جنسی و ادراک خود از ناحیه تناسلی نیز موضوع تحقیق بوده است. نتیجه بسیاری از تحقیقات حاکی از تأثیرات مثبت بر اعتماد به نفس و عملکرد جنسی زنان است.

علاوه بر این، مشاهده شده است که یک رویکرد فردی در روش های لابیاپلاستی مهم است، به طوری که تکنیک جراحی با توجه به بافت اضافی خاص موجود در ناحیه کلاهک کلیتورال تطبیق داده می شود.

لابیاپلاستی با جراحی دکتر متخصص لابیاپلاستی در تهران

جراحی لابیاپلاستی تهران

لابیاپلاستی با جراحی شامل تغییر لابیا های کوچک است که چین های داخلی پوست اطراف دهانه واژن هستند. هدف این روش کاهش طول لابیا مینور، رفع نگرانی‌ های مربوط به ظاهر و ناراحتی فیزیکی است.

تکنیک ‌های جراحی که معمولاً برای لابیاپلاستی استفاده می‌ شوند شامل تکنیک تریم و تکنیک وج است.

تکنیک تریم شامل برداشتن بافت اضافی در امتداد لبه لابیا مینور است که در نتیجه ظاهری متقارن ‌تر ایجاد می ‌کند.

از سوی دیگر، تکنیک وج مستلزم برداشتن قسمتی از بافت پای شکل از ضخیم‌ ترین قسمت لابیا مینور است؛ با هدف حفظ شکل طبیعی در حین دستیابی به کاهش اندازه به سایز مطلوب.

نحوه انجام عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی را می توان با بی حسی موضعی با آرامبخشی خوراکی یا با بیهوشی عمومی انجام داد.

دوره نقاهت معمولاً شامل تورم، درد و ناراحتی برای چند هفته است که در طی آن باید از فعالیت هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری و مقاربت اجتناب شود.

این روش نشان داده است که مزایای عملکردی و زیبایی بسیاری دارد. ناراحتی جسمی را کاهش می دهد و اعتماد به نفس و رضایت را بهبود می بخشد.

شایان ذکر است که در حالی که لابیاپلاستی محبوبیت پیدا کرده است، برای افرادی که این روش را در نظر می گیرند ضروری است که با یک دکتر متخصص لابیاپلاستی مشورت کند و قبل از انجام شرایط را بررسی کنید.

نتایج عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با لیزر یک روش جراحی است که در طول سال ها توجه و علاقه روزافزونی به خود جلب کرده است.

یک بررسی جامع و متاآنالیز در رابطه با نتایج لابیاپلاستی نشان داد که میزان رضایت بعد از مینوراپلاستی لابیا به طور استثنایی بالا بود و 99 درصد بیماران رضایت کامل از انجام این عمل داشته اند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که تکنیک ‌ها و روش ‌های مختلفی برای لابیاپلاستی وجود دارد و بسیار مهم است که برای دستیابی به نتایج بهتر، در مورد تکنیک‌ های جراحی، عوارض مرتبط با آن و میزان رضایت بیمار آگاه باشند.

لابیاپلاستی با لیزر دکتر متخصص لابیاپلاستی در تهران

لابیاپلاستی با لیزر

تحقیقات نشان می ‌دهد که افزایش قابل توجهی در علاقه عمومی به جراحی‌ ها و روش ‌های زیباسازی و جوانسازی واژن وجود دارد.

یکی از پر طرفدارترین روش ها، لابیاپلاستی با لیزر است. مزایای بسیار استفاده از لیزر مونالییزاتاچ از جمله لیزر درمانی واژن، سفت کردن واژن با لیزر، جوانسازی واژن و سایر روش های زیبایی می باشد.

اگرچه زمان ماندگاری لابیاپلاستی با لیزر کوتاه تر از جراحی است؛ اما بسیاری از خانم ها به دلیل عدم توانایی انجام عمل جراحی تهاجمی، به دلایل مختلف، از این روش استقبال می کنند.

در نتیجه، لابیاپلاستی با لیزر روشی است نظر خانم ها را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد میزان رضایت بیمار بالا است و شواهدی مبنی بر اثربخشی و بی خطر بودن این روش کم تهاجمی وجود دارد.

چرا لابیا بزرگ می شود؟

لابیاها به دلیل عوامل مختلفی از جمله ژنتیک، تغییرات هورمونی، بارداری، زایمان، افزایش سن، تغیر وزن و ضربه یا فشار مکرر به ناحیه تناسلی، ممکن است دچار تغییر در اندازه و شکل شوند.

علاوه بر این، در دوران بلوغ، تغییرات هورمونی می تواند منجر به رشد و ضخیم شدن لابیاها شود. این روند یک بخش طبیعی از رشد است زیرا بدن زن در طول این مدت دچار تغییرات فیزیکی مختلفی می شود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که اندازه و ظاهر لابیاها می تواند در بین افراد بسیار متفاوت باشد و چنین تغییراتی طبیعی در نظر گرفته می شود.

در حالی که برخی از افراد ممکن است به دلایل زیبایی یا عملکردی به دنبال راه های جراحی مانند لابیاپلاستی باشند؛ پیشنهاد می شود افرادی که چنین روش هایی را انتخاب می کنند؛ آموزش، اطمینان خاطر و تغییرات فردی را به عنوان بخشی از فرآیند تصمیم گیری، در نظر بگیرند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها