|
کدخبر: 281131

عمل لابیاپلاستی در اصفهان | دکتر مقاره عابد

دکتر لیلا مقاره عابد بهترین متخصص زنان و زایمان و جراح عمل لابیاپلاستی در اصفهان است که با جدید ترین دستگاه ها و تکنیک های روز دنیا عمل زیبایی را انجام می دهد. اگر قصد عمل لابیا پلاستی در اصفهان را دارید، دکتر لیلا مقاره عابد یکی از بهترین جراحان لابیاپلاستی در اصفهان است. با دکتر مقاره عابد به نتیجه دلخواه خود برسید.

عمل لابیاپلاستی یکی از عمل هایی است که هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی دارد و باید توسط پزشک متخصص زنان انجام شود. در زمینه جراحی لابیاپلاستی پزشکان مختلفی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند. دکتر لیلا مقاره عابد یکی از پزشکانی است که در زمینه انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان فعالیت دارد و این عمل را با با کمترین عارضه و درد انجام می دهد.

۱

لابیاپلاستی اصفهان     

عمل لابیاپلاستی یک عمل جراحی است که برای کاهش و افزایش اندازه لابیا انجام می شود. این عمل زیبایی واژن با توجه به تشخیص پزشک و نیاز هر فرد انجام می شود. عمل لابیاپلاستی در به دو صورت انجام می‌شود: 

  • انجام عمل لابیاپلاستی اصفهان با استفاده از تیغ جراحی: در برخی از موارد برای انجام عمل لابیاپلاستی از طریق جراحی استفاده می‌کنند. در این روش پزشک با استفاده از تیغ قسمت های اضافی لابیا را به صورت کامل جدا می کنند تا لابیا به اندازه کاملا مناسب در بیاید. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در این روش با آن مواجه هستید این است که با استفاده از این روش در اکثر موارد ممکن است دوره نقاهت تا حدود زیادی طولانی‌تر شود، به همین دلیل امروزه پزشکان و بیماران از این روش استقبال چندان زیادی نمی کنند. 
  • انجام عمل لابیاپلاستی اصفهان با لیزر: یکی دیگر از مهمترین روش هایی که برای انجام عمل لابیاپلاستی مورد استفاده قرار می گیرد، انجام عمل با استفاده از لیزر است.‌ در این روش با استفاده از اشعه های لیزر قسمت های اضافی لابیا به صورت کامل بریده می شود و لابیا به اندازه مناسب در می آید. با استفاده از این روش علاوه بر این‌که دوره نقاهت بعد از عمل تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند، عمل جراحی نیز با اطمینان بیشتری انجام می‌شود و احتمال بروز خطای انسانی در آن کاهش می یابد. 

در سال‌های اخیر انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان رواج زیادی پیدا کرده است و به دلیل مزایای زیادی که دارد، بیماران و پزشکان به سمت استفاده از این روش برای جراحی لابیا روی آورده‌اند. دکتر مقاره عابد به عنوان بهترین دکتر لابیاپلاستی اصفهان شناخته شده است. برای دریافت مشاوره با شماره درج شده در سایت دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید.

۲.png

انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در اصفهان

زمانی که صحبت از انجام هرگونه عمل جراحی چه با لیزر و چه با استفاده از تیغ جراحی می‌شود یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه شود، انتخاب بهترین جراح برای انجام عمل است و عمل لابیاپلاستی نیز از این قاعده مستثنا نیست. انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی باعث می شود علاوه بر این که دوره نقاهت بعد از عمل کاهش پیدا کند، کیفیت عمل افزایش چشمگیری داشته باشد و افراد در مورد عمل خود کاملا مطمئن باشند و در هنگام انجام عمل هیچ گونه استرسی نداشته باشند. برای انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی باید به ابزار و تجهیزات پزشکی دکتر برای انجام عمل توجه کنید. در واقع جراح لابیاپلاستی باید از بهترین و جدید ترین دستگاه های روز دنیا برای عمل استفاده کند. تمامی ابزار و تجهیزاتی که برای انجام عمل از آن ها استفاده می شود حتما باید با کیفیت باشند. نکته‌ای که در آخر حائز اهمیت است این است که می‌توانید نظرات افراد مختلف بعد از انجام عمل لابیاپلاستی توسط دکتر مورد نظر را بپرسید و متوجه شوید که نتیجه کار پزشک شما چگونه است.

۳

 نکته ی آخر می تواند تاثیر بسزایی برای انتخاب دکتر لابیاپلاستی مناسب داشته باشد و به شما برای انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی کمک کند. برای انتخاب بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی در اصفهان، ما به شما دکتر مقاره عابد را پیشنهاد می کنیم. با توجه به نتایج رضایت بخش افراد مختلف از دکتر مقاره عابد با اطمینان می توان گفت که شما می توانید با خیال راحت عمل لابیا پلاستی را به دکتر مقاره عابد بسپارید بدون آنکه نگران نتیجه کار باشید. 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر