|
کدخبر: 316862

بررسی کلینیک‌های تخصصی پوست و مو زیبایی

در پی درخواستهای مکرر مردم از خبرگزاری‌های مختلف و با توجه به تبلیغات گسترده مراکز زیبایی مبنی بر انتخاب مناسب ترین مرکز درمانی و زیبایی کشور، پایگاه خبری گسترش نیوز اقدام به بررسی کلینیک‌های تخصصی پوست و مو زیبایی نموده است که برترین و معتبرترین مرکز زیبایی ایران را خدمت مردم شریف ایران و فارسی زبانان سراسر دنیا معرفی نماید.

گواهینامه
 در پی گزارش این خبرگزاری بیش از 6200  مرکز زیبایی در سراسر ایران درحال فعالیت میباشد که میتوان با توجه به آمار رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیش از نیمی از این تعداد را فاقد مجوزهای ضروری و لازم دانست. از جمله این موارد مجوز رسمی معاونت درمان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان پروانه بهربرداری درمانگاه تخصصی پوست و مو، همکاری با پزشک متخصص پوست و مو، وجود امکانات اورژانسی و درمانی شامل آمبولانس فعال، پزشک طب اورژانس و ترالی های اورژانس و تیم درمانی کامل و مجرب می‌باشد.

در این گزارش با بررسی‌های انجام شده از نتایج زیبا جویان در فضای مجازی و همچنین گزارش مردمی بیش از 500 نفر از کسانی که در سرتاسر ایران عمل‌های زیبایی انجام داده اند ، همچنین بررسی میدانی بیش از صد مرکز معتبر در پایتخت و کلان شهر ها در سراسر کشور، پایگاه خبری گسترش نیوز تصمیم به معرفی برترین و معتبرترین کلینیک پوست و مو و زیبایی ایران را طی شرح زیر دارد:

کلینیک پوست و مو "زیبایی نیایش" با برند تجاری "تهران بیوتی سنتر" "TBC" از نگاه پایگاه خبری گسترش نیوز و گزارشات بدست امده به عنوان مرکزی معتبر و دارای کلیه مجوزات رسمی و درمانی با همکاری پزشکان متخصص و حاذق به حضور مردم شریف ایران معرفی می‌گردد.

مجموعه تهران بیوتی سنتر با بیش از 5 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات پوست و مو و زیبایی فعالیت می‌نماید. این مجموعه در ابتدای کار خود تا به حال روش‌ها و متد های نوینی در زمینه زیبایی با اتکا به تیم تخصصی R&D خود با حضور پزشکان متخصص و محقق ایرانی ارائه نموده است که باعث شده در سال های گذشته عناوین ارزشمندی را نیز در سطح جهانی در عرصه زیبایی بدست آوردند.خدمات کلینیک تهران بیوتی سنتر شامل : کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، بلفاروپلاستی (جراحی پلک) ، تزریق چربی ، تزریق ژل ، بوتاکس و انواع عمل های جراحی از جمله جراحی بینی و پیکر تراشی ، رفع غبغب از جمله خدمات حرفه ای این مجموعه می‌باشد.

نگاه سیستماتیک مجموعه به فرآیندهای زیبایی و درمانی منجر به اجرای هرچه دقیق‌تر و بهتر خدمات برای متقاضیان گردیده و با سیاست همیشه حق با مشتری است توانسته مشوق افراد زیادی جهت انجام خدمات زیبایی در این مرکز گردد که انجام بیش از 70 هزار پرونده موفق زیبایی در زمینه های مختلف بدون ثبت هیچ‌گونه شکایتی در مراجع قانونی دلیل محکمی بر این مدعاست.

مجموعه تهران بیوتی سنتر در زمینه خدمات زیبایی 2 سال پی در پی به عنوان برترین کلینیک زیبایی ایران در سال های 1400 و 1401 انتخاب شدکه در روزنامه‌های ملی و سایت‌های خبرگزاری‌ها این موضوع تایید گردیده و در همایش سلامت دانش بنیان که تحت نظارت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌گردد به عنوان برترین کلینیک تخصصی درمانی زیبایی ایران در 2 سال گذشته لوح تقدیر دریافت نمود است.

لوح-تقدیر

این مجموعه همچنین توسط وزارت میراث فرهنگی گردشگری  و صنایع دستی در سال 1401 به عنوان برترین کلینیک زیبایی در حوزه توریست سلامت لوح تقدیر به عنوان مجموعه پیشرو دریافت نمود.

تقدیرنامه

 

مجموعه تهران بیوتی سنتر بدلیل بهره‌گیری از جدیدترین متد کاشت مو و ابرو در دنیا و روش ابداعی و ثبت شده خود با ارئه مقالات رسمی در سطح بین المللی که امکان کاشت بالاترین تراکم ممکن در کمترین زمان با سوزن‌های برداشت ظریف میکرو در سومین کنگره سفیران سلامت خاورمیانه که در بهمن 1401 برگزار شد لوح تقدیر و تندیس افتخاری دریافت نموده است.

تقدیرنامه۲

 

همچنین مجموعه تهران بیوتی سنتر در آبان ماه سال 1402 بعنوان اولین کلینیک معتبر زیبایی ایران تبلیغات خود را با نام شرکت زیبا نمایان ماهور در رسانه ملی (تلویزیون جمهوری اسلامی ایران) آغاز کرد و نشان دهنده عبور این مرکز از کلیه مجوزهای رسمی و سازمانی و بازرسی و ارائه گزارش‌های مثبت عملکردی و استعلام‌های رسمی از سازمان‌های ناظر بر عملکرد مراکز تخصصی می‌باشد، که مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر توانسته از این مهم سربلند عبور نماید و نشانی بر کیفیت خدماتی و عملکردی این مجموعه را به نمایش بگذارد.

مو

 

در پی گزارش از مجموعه تهران بیوتی سنتر نسبت به خدمات مختلف این مجموعه موارد زیر حائز اهمیت و ارائه می‌باشند.

  1. تهران بیوتی سنتر در زمینه ی کاشت مو جدیدترین روش روز دنیا fit micro  را به کار می‌گیرد که در این روش با استفاده از سوزن هایی در قطر 6mm  تا 1mm  استفاده می‌شود این اتفاق باعث امکان برداشت بیشترین گرافت مو از بانک می‌گردد. از طرفی این مجموعه در وسعت ریزش‌های بالا از جلو تا پشت سر به جای کاشت در یک مرحله در دو مرحله کاشت را انجام می‌دهد که باعث می‌شود به بانک مو فرصت ترمیم و احیا داده شود و تراکم چندین برابری نسبت به سایر رقبای خود داشته باشد. که این متد باعث شده نتایج کاشت موی فوق العاده‌ای را برای زیباجویان خود به ارمغان آورد . برای دیدن نمونه کار های کاشت مو ، کاشت ریش ، کاشت ابرو به صفحه این مجموعه مراجعه کنید.

مو۲

2– خدمات کاشت ابروی طبیعی ، کاشت ابرو: این مجموعه در راستا خدمات ارتقا کیفیت کاشت ابرو از مجرب‌ترین تیم‌های درمانی بهره مند می‌باشد که این اتفاق باعث شده که با اعتماد کامل عمل های کاشت مو و ابرو خود را تا مادام العمر ضمانت کند و برای زیباجویان خود ضمانتنامه کتبی مادام العمر برای تراکم و خواب ابرو طبیعی را صادر می‌کند.

ابرو

از طرفی این مجموعه برای کاشت ابرو و تمامی خدمات خود برای اولین بار در ایران اسکن 3 بعدی راه اندازی کرده است که باعث می‌شود زیباجو قبل از اتمام کار مدل ابرو و نتیجه کار را روی صورت خود ببیند و سپس با آگاهی کامل از نتیجه کار اقدام به کار زیبایی نماید.

 

3- جراحی پلک ، بلفاروپلاستی:

این مجموعه به دلیل ارتقای کیفیت خود  عمل بلفاروپلاستی را توسط متخصص چشم و فوق تخصص جراحی پلک انجام می‌دهد و در سال‌های گذشته در این زمینه قدم برداشته است. تعداد 5000 هزار عمل موفق داشته که بیش از 95 % از نتایج عمل هیچگونه ردی از بخیه بر جای نگذاشته است که این آمار باعث شده در زمینه بلفاروپلاستی نیز برترین مرکز ایران گردد.

ابرو۲

 

برای دریافت مشاوره از مجموعه تهران بیوتی سنتر می‌توانید از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار کنید.

79958-021

88102745-021

88102746-021

88102747-021

آدرس : تهران – خیابان سعادت آباد – میدان کاج – بلوار سعادت آباد – خیابان

نهم شرقی ( شعبانی) – درمانگاه نیایش طبقه دوم واحد پوست و مو

کلینیک

 

در انتهای گزارش ، برخی از مزایای تهران بیوتی سنتر به شرح زیر می باشد:

1- ارائه ضمانت نامه کتبی مادام العمر

2- اسکن و آنالیز 3 بعدی خدمات زیبایی

3- انجام خدمات در برترین کلینیک زیبایی ایران

4- سیاست مدیران در انجام ارائه خدمات زیبایی به زیباجویان براساس کیفیت

5- ارتقای سطح دانش مجموعه در خدمات زیبایی

6 – انجام جدیدترین روش های زیبایی در زمینه های مختلف

 

 پایگاه خبری گسترش نیوز امیدوار است که اطلاعات مناسبی رادر اختیار هموطنان عزیز خود گذاشته باشد.

در مقالات دیگه اقدام به معرفی سایر خدمات تهران بیوتی سنتر خواهیم کرد و همچنین اقدام به معرفی سایر کلینیک های زیبایی برتر ایران مینماییم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها