|
کدخبر: 274698

نکات مهم و ایده جذاب برای عکس ماهگرد نوزاد

اولین سال تولد فرزند شما شگفت انگیزترین تغییر و تکامل در نظر گرفته می شود. سرعت تغییرات در این سال غیرقابل تصور است. اهمیت عکاسی از نوزادان ناشی از سرعت تغییر است. رنگ پوست، رنگ و مدل مو، چشم ها، حتی ظاهر هر ماه کاملاً با ماه قبل متفاوت است. نوشتن این چیزهای زیبا در حال حاضر می تواند جزئیات کودک را برای سال های آینده در ذهن والدین تازه نگه دارد.

همچنین، چیزهای اول همیشه برای همه جالب است. قبل از اینکه به خود بیایید، کودک در کنار شما با حرف زدن، راه رفتن، خوردن و خندیدن بزرگ می شود و دیگر زمانی برای ثبت لحظات شیرین قبل از یک سالگی باقی نمی ماند. بنابراین ثبت نام اولین نوزاد شما می تواند وسوسه انگیز باشد.

بهترین زمان برای نوشتن جزئیات، ماه های قبل از یک سالگی نوزاد است. در ماه های اول زندگی نوزاد هر ماه تغییر می کند و خواب خاصی می گیرد. به طور خلاصه، ما تغییرات کودک را تا یک سال جمع آوری کرده ایم که می توانید از آنها برای ثبت عکس های ماهانه کودک خود استفاده کنید. یکی از متداول ترین رسم ها متن ماهگرد نوزاد است که به والدین آنان گفته میشود.

عکس ماهگرد کودک ایده خوبی برای ثبت لحظات در زمان

دو ماهگی نوزاد

اکثر نوزادان در ماه دوم شروع به خندیدن می کنند. لبخند کودک یکی از زیباترین و مهم ترین عناصر فیلم کودک است. شما می توانید با مشاهده پس زمینه مناسب، ایجاد هماهنگی و استفاده از ژست مناسب عکس کودک، یک عکس عالی بگیرید. به خصوص که بهترین زمان برای عکاسی از نوزاد معمولاً دو ماه اول زندگی او در نظر گرفته می شود. در این زمان واکنش کودک کمتر است. بنابراین می توانید راحت تر با آن کار کنید. با این حال، در این زمان، نظارت بر ایمنی کودک بسیار مهم است. همچنین متن درباره نوزاد تازه متولد شده نیز را ب هشما توصیه می کنیم.

چهار ماهه شدن فرزند

یک نوزاد چهار ماهه با توانایی خود در کنترل دستان خود هماهنگ است. او می تواند به اشیا به خصوص اشیاء آویزان واکنش نشان دهد و از دستان خود استفاده کند. به علاوه در این سن کودک می تواند افراد اطراف خود را بشناسد. او سعی می کند با آنها ارتباط برقرار کند و به عشق آنها پاسخ دهد. می توانید از حضور مادر در کنار کودک برای ثبت لحظات بسیار جالب استفاده کنید.

شش ماهگی کودک

در شش ماهگی، وزن نوزادان تقریبا دو برابر می شود. همچنین، آنها می توانند بدون کمک دیگران زندگی کنند. بنابراین می توانید این تغییرات را به وضوح در عکس های خود نشان دهید. مهمتر از همه، صورت نوزاد در این مدت پرتر و زیباتر می شود. در این ماه ممکن است مو های کودک را بزنید که به متن درباره اولین کوتاهی مو نیازمند می شوید.

نه ماهه شدن بچه

نه ماهگی معمولاً مصادف است با دوره راه رفتن نوزادان روی چهار دست و پا. این مد بسیار جذاب و بامزه است و سوژه ای عالی برای عکاسی است. شما همچنین می توانید دندان های جدید کودک خود را آشکار کنید. لبخند نوزاد با دندان های جدید بسیار محبوب است.

دوازده ماهگی کودکان

در سن یک سالگی، کودکان می توانند به طور کامل والدین خود را بشناسند و بسیار به آنها وابسته هستند. بنابراین، این امکان برای شما وجود دارد که از نوزادان و والدین عکس های بسیار خلاقانه بگیرید. برخی از کودکان می توانند برخی از کلمات را در سن یک سالگی تلفظ کنند. برخی دیگر توانایی راه رفتن را به دست آورده اند. همه این ویژگی ها می تواند شیرین باشد. به خصوص اگر برای اولین بار است که نوزاد هستند. تصاویر اولین قدم های نوزاد که با کمک والدین (به خصوص پدر) نوشته شده است سرشار از زندگی و احساس است. در این سن می توانید از خود کودک کمک بگیرید. او می تواند بخندد، راه برود، ژست بگیرد و...

علاوه بر آنچه قبلا گفته شد، نوع ثبت عکس ماه نوزاد نیز بسیار مهم است. عواملی مانند موقعیت کودک، وسایل به کار رفته در عکس، استفاده از اسکل برای نشان دادن رشد کودک، پس زمینه، حضور والدین و خواهر و برادر در عکس و... بپذیرید که کمک می خواهید.

ماهگرد نوزاد

انواع ژست نوزاد

  1. ژست قورباغه (Froggie)
  2. دست ها زیر چانه (Chin on hands)
  3. پیچیده شده یا با قنداق (Wrapped)
  4. ژست لقمه ای (Taco)
  5. خوابیده به حالت دمر (Tushie up)
  6. حالت های به پهلو خوابیده (Side Poses)

امیدواریم ازین مقاله نهایت استفاده را برده باشید. اگر سوالی دارید از قسمت نظرات برای مان بنویسید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها