|
کدخبر: 261829

محبوب‌ترین فیلم های سرویس هاب ویژن

محبوب ترین فیلم های خارجی را تحت یک لیست میتوانیم معرفی کنیم اما در این مقاله قصد داریم محبوب ترین آثار خارجی را از نگاه سرویس هاب ویژن خدمت شما عنوان کنیم.

سبک زندگی محبوب‌ترین فیلم های سرویس هاب ویژن

این رسانه با نام هاب ویژن Hub Vision جدیدترین سرویس VOD ایرانی است که توانسته نزدیک سایت از نظر ظاهر و امکانات به فیلیمو داشته باشد البته با چند ویژگی جذاب و جدید که به نوعی پوشش دهنده برخی نواقصات در برخی وی او دی محسوب می گردد. عضویت آسان و سریع، امکان ثبت رای، فهرست مورد علاقه برخی از امکانات مفید این سرویس می باشد، این رسانه به شما امکان میدهد تا عضویت و دریافت اکانت ماهانه، سه ماهه و شش ماهه به کلی فیلم جذاب و کم یاب دسترسی یابید. بیشتر عناوینی که در این سرویس جذاب قرار گرفته اند نایاب هستند و این موضوع سبب شد تا اقدام به دوبله اختصاصی این عناوین برای اولین بار در ایران کنند که برخی از این فیلم ها حتی دارای رتبه های جهانی بالا نیز بوده اند، آدرس این رسانه hubvision.ir را جستجو کنید و به دنیای بی مرز فیلم و سریال های خارجی جدید وارد شوید.

محبوب ترین های هاب ویژن

هاب-ویژن1

1- ونوم

ونوم (Venom) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی روبن فلیشر و نویسندگی اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل است، که بر اساس شخصیتی به همین نام از مجموعه کتاب‌های کمیک کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌ است؛ از بازیگران آن می‌ توان به تام هاردی در نقش ادی براک و ونوم، در کنار میشل ویلیامز، ریز احمد، اسکات هیز و رید اسکات اشاره کرد؛ ونوم توسط سونی پیکچرز در اکتبر 2018 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شد و فروش موفقی در گیشه داشت و توانست 844 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و تبدیل به پنجمین فیلم پرفروش در سال 2018 شد.

داستان:

ادی بروک یا همان ونوم که در ابتدا به عنوان دشمن مرد عنکبوتی معرفی شد ، با گذشت زمان تبدیل به یک ضدقهرمان می شود که ابرقهرمان ها را همراهی می کند و یا علیه آنها است.

2- سکوت بره ها

فیلم سینمایی سکوت بره‌ ها (The Silence of the Lambs) یک فیلم ترسناک، جنایی، هیجان انگیز و درام محصول سال 1991 کشور آمریکا به کارگردانی جاناتان دمی است که توسط دو کمپانی Strong Heart/Demme Production و Orion Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را تد تلی براساس رمانی به همین نام نوشته توماس هریس در سال 1988 میلادی نوشته و بازیگرانی چون جودی فاستر، آنتونی هاپکینز، اسکات گلن، تد لواین، آنتونی هیلد، بروک اسمیت، کیسی لمونز در این اثر ایفای نقش می کنند؛ این فیلم با بودجه 19 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 14 فوریه سال 1991 میلادی توسط Orion Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 272.7 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کرده و بدین ترتیب عنوان پنجمین فیلم پرفروش سال 1991 را از آن خود کند؛ فیلم سکوت بره‌ها پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 69 جایزه از جمله 5 جایزه اسکار برای بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد با بازی آنتونی هاپکینز، بهترین بازیگر زن با بازی جودی فاستر، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 51 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی 2 جایزه اسکار برای بهترین تدوین و بهترین میکس صدا اشاره کرد؛ این فیلم سومین فیلمی است که پس از فیلم‌های در یک شب اتفاق افتاد و دیوانه از قفس پرید، برنده 5 شاخه اصلی جایزه اسکار شد؛ فیلم سکوت بره‌ها با کسب رتبه 22 در بین 250 فیلم برتر سایت معتبر IMDB قرار دارد.

داستان:

در مورد یک مامور اف‌بی‌آی جوان به نام کلاریس استارلینگ است که ماموریت دارد از یک قاتل زنجیره‌ ای دیوانه به نام هانیبال لکتر و همچنین یک روانپزشک بازنشسته کمک گرفته تا بتواند یک قاتل زنجیره که زنان را می کشد دستگیر کند.

3- پلتفرم

فیلم جذاب پلتفرم (The Platform) که با نام EL HOYO نیز شناخته میشود، یک فیلم ترسناک، علمی تخیلی و مهیج محصول کشور اسپانیا به کارگردانی گالدر گازتلو اروتیا است که در سال 2019 توسط نتفلیکس منتشر شد. این فیلم موفق شده در جشنواره های بین المللی فیلم برنده نه جایزه و کاندیدای بیش از چهارده جایزه معتبر گردد. در این فیلم بازیگرانی همچون ایوان مسگیو، آنتونیا سن خوان، ماریو پاردو، اریک گود، اسکار اولیور، چموآ تروهیو، میریام مارتین حضور دارند.

داستان:

در یک زندان عمودی در هر طبقه یک سلول و در هر سلول دو نفر زندانی هستند. این زندانی‌ها تنها از یک دریچه که فقط دو دقیقه در روز باز می‌شود تغذیه می‌شوند.

4- تاکسی 4

هاب-ویژن2

تاکسی ۴ (Taxi 4) یک فیلم اکشن، کمدی و جنایی محصول سال 2007 کشور فرانسه به کارگردانی ژرار کراوسیک و نویسندگی لوک بسون است که توسط سه کمپانی‌ ARP Sélection و EuropaCorp و TF1 Films Production تولید و منتشر شد؛ ستارگانی چون سامی ناصری، فردریک دیفنتال، ژان-کریستوف بووت، برنارد فارسی، ادوار مونتوت، اما ویکلوند، فرانسیس دامینز، جیبریل سیسه، ژان-لوک کوخارد در این فیلم بازی می کنند؛ همچنین این فیلم که با بودجه 17.5 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 14 فوریه سال 2007 میلادی توسط کمپانی ARP Sélection در سینماهای کشور فرانسه اکران شد و توانست به فروش تقریبی 65.1 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ فیلم تاکسی 4 پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد، اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه سامی ناصری، داستان طنز و سکانس‌های اکشن را ستودند اما در مقابل فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند. دوبله فارسی این فیلم از سرویس هاب ویژن پیشنهاد می شود.

داستان:

در مورد افسر پلیسی به نام امیلیان است که حرف‌های یک جنایتکار بلژیکی درباره اینکه او را اشتباهی دستگیر کرده‌اند را باور کرده و موجبات فرار این جنایتکار را فراهم می‌کند. حال او با این کار شغل خود را از دست می‎دهد اما دوست راننده تاکسی وی، دانیل که از محل اختفای این جنایتکار اطلاع دارد، برای دستگیری او به امیلیان کمک می کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها