|
کدخبر: 231896

امکان ورود حیوان خانگی به ویلا اطراف تهران

تمام ویلاهای ایران قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارند و برای این قوانین می‌توانیم استعمال دخانیات، ورود حیوان خانگی، پذیرش 24 ساعته مهمان و امکان پذیرش گروه‌های مجرد را نام ببریم. ما در این مطلب قانون ورود حیوان‌ خانگی را در ویلاهای اطراف تهران  بررسی می‌کنیم.

ویلا دوبلکس استخردار زعفرانیه

ویلا دوبلکس استخردار زعفرانیه یکی از ویلاهای استخردار اطراف تهران محسوب می‌شود. این ویلا در منطقه کردان و در فاصلۀ 85 کیلومتری از کرج قرار گرفته است. شاید بد نباشد بدانید که خانه ییلاقی زعفرانیه یکی از بهترین ویلا‌های آن منطقه بوده و طرفداران زیادی دارد. این ویلا 220 متر زیر بنا دارد و زمین آن 1500 متر است.

این ویلا دو اتاق خواب دارد و این دو اتاق با دو تخت دوبل و چهار رخت خواب سنتی مجهز شده. در زعفرانیه یک سرویس بهداشتی ایرانی، دو سرویس فرنگی و سه حمام وجود دارد.

این ویلا با مکان‌های تفریحی کردان فاصله زیادی ندارد و این یک امتیاز خوب برای آن است. استخر آب گرم، باربیکیو، استخر روباز، ماکروویو، یخچال، فضای سبز و ماشین لباس‌شویی جز بهترین امکانات این ویلا محسوب می‌شود.

می‌توانید روی این ویلا به‌عنوان یک انتخاب خوب برای اجاره روزانه خانه تهران حساب کنید. نکته مهمی که درباره این اقامتگاه باید بدانید این است که اجازه آوردن حیوان خانگی به این ویلا دارید و محدودیتی برایتان ایجاد نمی‌شود.

ویلا سه خوابه استخردار کوه پایه

ویلا استخردار کوه پایه یکی از ویلا‌های خوب کردان بوده و به مکان‌های تاریخی و گردشگری کردان نزدیک است. زمین ویلا کوه پایه حدود 500 مترو بوده که 240 متر مربع آن به ساختمان اختصاص داده شده. در این خانه سه اتاق خواب، سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه وجود دارد. ظرفیت این ویلا ده نفر است و به زبانی ساده‌تر باید گفت که این ویلای شش نفر پایه و چهار نفر اضافه قبول می‌کند. سه اتاق خواب این ویلا با سه تخت دوبل و هفت رخت خواب سنتی مجهز شده.

ویلا سه خوابه استخردار سه سرویس بهداشتی ایرانی، دو سرویس بهداشتی فرنگی و یک حمام دارد. این ویلا‌ جزو بهترین ویلا استخردار اطراف تهران به حساب میاید. این ویلا دارای یک استخر سر بسته است. شما می‌توانید برای اجاره روزانه خانه تهران این ویلا را انتخاب کنید. برای بهترین امکانات این ویلا می‌توانیم فوتبال دستی، باربیکیو، سیستم صوتی، اجاق گاز و فضای سبز را نام ببریم. اجازه ورود حیوانات خانگی به مهمانان این ویلا داده نمی‌شود.

ویلا دوخوابه کردان

ویلا کردان 350 متر زیربنا دارد که 150 متر آن به ساختمان اختصاص داده شده و ویلایی نقلی است. این ویلا دو اتاق خواب دارد که این دو اتاق به دو تخت دوبل و دو رخت خواب سنتی مجهز شده. کردان یک سرویس بهداشتی فرنگی و یک حمام هم دارد. این ویلا امکانات خوبی داشته و اگر بخواهیم به بهترین امکانات این ویلا اشاره کنیم می‌توانیم به مبلمان، سیستم صوتی، تلویزیون، باربیکیو، آلاچیق، استخر سر بسته، اتو و فضای سبز را نام ببریم.

ویلا کردان امکاناتی برای سلامتی شما دارد؛ این امکانات شامل جعبه کمک‌های اولیه، اعلام حریق و کپسول آتش نشانی می‌شود. این ویلا به شما اجازه ورود حیوان خانگی را می‌دهد.

ویلا دوخوابه شبنم

ویلا شبنم 700 متر زیربنا دارد که ساختمانی 150 متری در آن ساخته شده. ظرفیت این ویلا شش نفر بوده و به زبانی دیگر این ویلا می‌تواند شش نفر پایه و دو نفر اضافه را در خود جا بدهد. شبنم دو اتاق خواب دارد که با دو تخت دوبل مجهز شده است.

ویلا شبنم دو سرویس بهداشتی ایرانی، یک سرویس بهداشتی فرنگی و یک حمام نیز دارد. این ویلا امکانات خوبی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، بهترین امکانات این ویلا شامل شوفاژ، بالکن، پارکینگ، سیستم صوتی، یخچال، استخر روباز، میز بیلیارد، باربیکیو، آلاچیق، ماکروویو، ماشین لباس شویی و فضای سبز می‌شود.

به مهمانان این ویلا، اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی داده نمی‌شود. ویلا شبنم جزو بهترین انتخاب‌ها برای اجاره ویلا استخردار اطراف تهران حساب می‌شود.

ویلا دوخوابه داوین

ویلا دوخوابه داوین زمینی 600 مترمربعی دارد که در آن ساختمانی 120 مترمربعی ساخته شده. ظرفیت این ویلا 12 نفر (چهار نفر پایه و هشت نفر اضافه) بیان شده. این ویلا دو اتاق خواب دارد که با دو تخت دوبل و چهار رخت‌خواب سنتی مجهز شده‌اند.

داوین یک سرویس بهداشتی ایرانی، یک سرویس بهداشتی فرنگی و یک حمام دارد. پارکینگ، سیستم صوتی، تلویزیون، استخر سر باز، باربیکیو، میز بیلیارد، جارو برقی و سرویس روزانه اتاق جزو بهترین امکانات این ویلا هستند. شما می‌توانید با خود به این ویلا حیوان خانگی ببرید.

ویلا دوخوابه سهیلیه

در زمین 100 مترمربعی ویلا سهیلیه ساختمانی 220 مترمربعی ساخته شده. ظرفیت این ویلا تا 10 نفر گفته شده. مهمانان می‌توانند از سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام ویلا سهیلیه استفاده کنند. این ویلا امکاناتی خوبی دارد. برای بهترین امکانات این ویلا می‌توانیم به شوفاژ، بالکن، سیستم صوتی، جارو برقی و اجاق گاز اشاره کنیم. شما نمی‌توانید با خود به این ویلا حیوان خانگی ببرید.

شما می‌توانید اجاره روزانه خانه تهران را به‌راحتی در علی بابا انجام دهید. ما در این مطلب شما را با قانون ورود حیوان خانگی به ویلا و ویلا استخردار اطراف تهران را آشنا کرده‌ایم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر