|
کدخبر: 223591

پولدار شدن این دختر با ابروهای زشت! + عکس

یکی از پربحث ترین موارد در شبکه های اجتماعی و درآمدهای حاصله از این فضا، مربوط به افرادی است که با وجود داشتن ویژگی های خاص و غیر عادی، میلیونر میشوند.

امروزه یکی از دلایل عجیب شهرت در میان برخی فعالان در فضای مجازی، ظاهر متفاوت و غیرطبیعی آنهاست که با همین غیر طبیعی بودن موفق به جذب هزاران دنبال کننده و در نتیجه درآمدهای میلیونی میرسند. حتما که شما هم مشابه آنچه درموردش صحبت می کنیم سراغ دارید و برایتان گاهی جای تعجب دارد که چطور چنین اشخاصی با ویژگی های منحصربه فرد و البته عجیب خود، دیگران را به طرز غیر قابل باوری جذب می کند. یا بهتر بگوییم برایتان سوال است که چطور چندین هزار یا میلیون نفر، چنین اشخاصی را دنبال می کنند.

"آژیلکا پروتودکونوو" ، که یکی از وبلاگ نویسان روسی جوان در زمینه دنیای مد است ، پس از انتشار تصویر خود که مدل ابروهایش تمام پیشانی وی را پوشانده بود تبدیل به یکی از پربازدیدترین تصاویر رسانه های اجتماعی شد و توجه قابل توجهی از کاربران را به خود جلب کرد.

اولین بار عکس این خانم حدود ۷ سال پیش انتشار پیدا کرد و آن در حالی بود که در یک اتوبوس توجه مسافری را به خود جلب کرد.شخصی که تصویر این خانم را در اتوبوس ثبت کرد ، فورا آنرا در اینترنت به دوستان خود ارسال می کند و از آن هنگام این خانم در میان مردم مشهور شده و با عنوان " Bushy Angie" " آنجی ابرو پرپشت " شناخته شد.

 شهرت دختر روسی بخاطر مدل ابروهای پهن

تصویر این خانم روسی از مرزهای ملی عبور کرده و مدل ابروی غیرمعمولی او باعث محبوبیت و آشنا شدن تعداد زیادی از افراد با او شد.وی برای ایجاد این تفاوت به گفته خودش تصمیم جدی گرفت تا در مقابل سختی های آن پایدار باشد و بنابراین به ابروهایش اجازه رشد داد تا جاییکه ابروهایش تمام پیشانی را در پوشش خود قرار دادند.

دختر-روسی

بعد از اتمام این فرآیند در صفحات مجازی ده ها هزار نفر شروع به دنبال کردن او کردند و حتی از او برای نمایش های خانگی در تلویزیون دعوت شد و بطور کلی ابروهایش از او یک ستاره ساختند.

فالور گرفتن و درآمد میلیونی با ابروهای زشت

ابرهای پهن این خانم ، طبق گفته و ادعای برخی منابع از بازی پرندگان خشمگین الهام گرفته است و اینک این خانم وبلاگ نویس بیش از صدها هزار طرفدار در اینستاگرام خود دارد توانسته از این طریق به درآمد بالایی دست پیدا کند.

منبع: نمناک

ارسال نظر