|
کدخبر: 221217

بهترین هدیه روز دانشجو برای دختر و پسر

با تقدیم گل لیلیوم به دانشجوی دختر، اعلام می‌کنید که او باعث غرور و افتخار شماست. اگر دوست دارید برای دانشجوی دختر خود آرزوی موفقیت کنید و به او بگویید که باعث غرور و افتخار شماست، لیلیوم هدیه مناسبی است.

امروزه انتخاب هدیه روز دانشجو برای دختر و پسر باوجود تنوع کالاها و کاربردهای آن‌ها، شاید چندان سخت به نظر نیاید، اما باید بگوییم که وقتی که تصمیم به خرید بهترین هدیه روز دانشجو می‌گیرید، همین تنوع زیاد است که خرید هدیه روز دانشجو را تبدیل به معضلی بزرگ می‌کند. به‌خصوص وقتی که پای انتخاب بر اساس جنسیت به میان می‌آید؛ اینجاست باید وقت زیادی برای هدیه مناسب صرف کرده و به دنبال انتخاب هدیه باشید، در نهایت هم شاید هدیه‌ای را خریداری کنید که چندان با سبک و سیاق دانشجوها مطابق نباشد؛ باتوجه به این موضوع، یک انتخاب عالی برای هدیه روز دانشجو خرید باکس گل رز است؛ ویژگی باکس گل در این است که قبل از هر چیز با روحیه همه دانشجویان سازگاری دارد و پس از آن نیز اینکه، قیمت باکس گل رز چندان زیاد نیست و می‌توانید زیباترین‌شان را با قیمتی مناسب خریداری کنید. با این‌حال ممکن است با باکس گل رز موافق نباشید، در این صورت گل‌ها و گیاهان مناسب روز دانشجو یا خرید شکلات هدیه پیشنهادهای بعدی ما به شما هستند، انتخاب‌هایی که قصد داریم در این مطلب بیشتر راجع به آنها برایتان بگوییم. پس با ما همراه باشید.

روز دانشجو

قبل از شروع گفتنی است که اگر در تهران هستید می‌توانید همه هدیه‌های روز دانشجو که در این مطلب معرفی می‌کنیم را از گل فروشی آنلاین تهران یعنی گُل‌سِتان خریداری کرده و در کمتر از ۴ ساعت با تضمین کیفیت و نرخ درب منزل یا آدرس انتخابی خود تحویل بگیرید.

هدیه روز دانشجو

                              بهترین گل‌ها و گیاهان مناسب هدیه روز دانشجو دختر و پسر

 گل‌های مناسب هدیه روز دانشجو برای دخترها

 از بین گل‌ها و گیاهانی که مناسب هدیه به دختران دانشجو هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛ هر یک از این گل‌ها نماد مشخصی دارند:

گل لیلیوم

با تقدیم گل لیلیوم به دانشجوی دختر، اعلام می‌کنید که او باعث غرور و افتخار شماست. اگر دوست دارید برای دانشجوی دختر خود آرزوی موفقیت کنید و به او بگویید که باعث غرور و افتخار شماست، لیلیوم هدیه مناسبی است.

گل میخک

دخترهای دانشجو دوست دارند تحسین شوند، گل میخک نشان از تحسین دانشجوهای دختر با آرزوهای بزرگ است. با هدیه دادن گل میخک به دانشجو دختر زندگی‌تان او را حسابی تحسین کنید.

گیاه برگ قاشقی

این گیاه در تمام طول سال سبز و بسیار مقاوم است و نیاز به مراقبت زیادی ندارد. برگ قاشقی نمادی از استقامت در برابر مشکلات در عین شادابی است. با هدیه دادن این گیاه به دانشجوی دختر زندگی خود به او بگویید که استقامت او را تحسین کرده و برای شادابی او هر کار می‌کنید.

کاکتوس‌ها

کاکتوس‌ها تنوع زیادی دارند و هرکدام دارای زیبایی‌های خاص خود هستند. وجود این کاکتوس‌ها در پشت پنجره‌های خوابگاه دانشجویی نشان می‌دهد که هنوز زندگی در شرایط سخت خوابگاه جریان دارد.

گل‌های مناسب هدیه روز دانشجو برای پسرها

پسرها نیز برخلاف آنچه که تصور می‌کنید از دریافت گل ذوق‌زده می‌شوند، از گل و گیاهان مناسب هدیه روز دانشجو برای پسرها نیز می‌توان به گل‌های زیر اشاره کرد:

گل لاله

این گل نمادی از بهترین بودن است و چه چیزی بهتر از القای چنین حسی به یک دانشجو؟ اگر قصد دارید، گل لاله به دانشجو پسر زندگی‌تان بدهید، رنگ‌های بنفش، قرمز و زرد گزینه‌های خوبی به‌این‌منظور هستند.

گل داوودی

گل داوودی نماد دوستی و رفاقت است و چه هدیه‌ای مناسب‌تر از این گل برای پسرهای دانشجو که در تمام شیطنت‌های دانشجویی با رفقای خود شریک هستند.

گیاه آنتوریوم

آنتوریوم یک گیاه گرمسیری است و زیبایی و اصالت خاصی دارد. این گیاه برای دانشجو نماد شخصیت و وقار مردانه است. بنابراین با خرید آنتوریوم برای دانشجوی پسر زندگی خود، نشانی از شخصیت و وقار مردانه را به او هدیه بدهید.

دسته گل، باکس گل یا سبد گل

اگر فکر می‌کنید، باکس گل رز برای هدیه روز دانشجو مناسب نیست، سراغ سایر باکس گل‌ها بروید، در این بین دسته گل یا سبد گل را نیز فراموش نکنید. خرید یک دسته، سبد یا باکس گل آفتابگردان، پیونی، لیلیوم یا گل داوودی می‌تواند انتخاب‌هایی عالی برای دانشجویان دختر و پسر باشد. البته ما پیشنهاد می‌کنیم در کنار این‌ها حتما گل رز نیز باشد تا زیبایی دسته، باکس یا سبد گل شما دوچندان شود.

هدیه

                                    پیشنهادی‌هایی برای تکمیل هدیه روز دانشجو

خرید گلدان

گلدان در کنار یک دسته گل یا گیاهان آپارتمانی تکمیل‌کننده هدیه شماست. با خرید یک گلدان زیبا می‌توانید جذابیت هدیه خود را دوچندان کنید، فرقی نمی‌کند برای دسته گل باشد یا گیاهان آپارتمانی در هر دو صورت گلدان یک هدیه کاربردی است، به‌طوری‌که یک گلدان برای دسته گل علاوه‌بر زیباتر جلوه کردن گل‌ها، دانشجو را از پیدا کردن ظرف مناسب برای قرار دادن دسته گل درون آن بی‌نیاز می‌کند، برای گیاهان آپارتمانی نیز تقریبا به همین شکل است و جلوه بهتری به آنها خواهد بخشید.

خوشبختانه گلدان‌ها تنوع زیادی داشته و شامل انواع گلدان‌های سفالی، سرامیکی، فلزی، کوتاه و بلند در رنگ‌های و طرح‌های مختلف می‌شوند. ازاین‌رو برای خرید دست‌تان حسابی باز است.

باکس شکلات و سبد هدیه

دانشجو بودن با همراهی دوستان و شیطنت‌های سر کلاس‌های درس معنا پیدا می‌کند. هیجان و انرژی لازم هم برای هیاهوی سر کلاس‌های دانشجویی نیاز به منبع انرژی و شادی نیاز دارد. با خرید باکس شکلات‌های هدیه خوشمزه و هدیه دادن آن به دانشجوی زندگی‌تان، نه‌تنها یک منبع انرژی عالی به او هدیه می‌دهید، بلکه روز دانشجو را نیز به کامش شیرین خواهید کرد. علاوه‌بر باکس شکلات هدیه، سبد هدیه که می‌تواند ترکیبی از شکلات، گل و سایر موارد مثل عروسک باشد نیز، انتخابی عالی به‌عنوان هدیه روز دانشجو است.

حرف آخر

روز دانشجو به‌پاس صبوری برای تمامی لحظه‌های کم‌خوابی و استرس به امید روزهای بهتر، فرصتی عالی برای هدیه دادن به دانشجوهاست. پس این روز را غنیمت شمرده و اگر دانشجویی در زندگی خود دارید، این روز را برای او زیباتر کنید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها