|
کدخبر: 215096

تولد عجیب یک بچه غول + عکس

زن باردار برای زایمان و به دنیا آوردن پنجمین فرزندش راهی بیمارستان شد ، زنی که نامش منتشر نشده است هرگز فکر نمی کرد نوزاد دختری که به دنیا خواهد آورد یک بچه غول باشد.

هر نوزادی هنگام تولد وزن قابل انتظاری دارد که برای اکثر ما به نوعی میانگین این وزن، تعریف شده است اما درصد کمی از نوزادان خارج از این استاندارد هستند و ممکن است با وزنی کمتر یا بیشتر از حد نرمال متولد شوند ولی اگر این خارج از استاندارد بودن کمی بیشتر از کمی باشد چطور؟ مثلا یک نوزاد با وزن یک میوه متولد شود یا برعکس نوزادی هم وزن یک کودک چند ماهه به دنیا بیاید؟ امروز در بخش گوناگون نمناک خبری عجیب درمورد گروه دوم خواهید خواند، یعنی نوزادانی که با وزنی بیشتر از حد نرمال متولد میشوند، نوزادی که با تولدش رکورد جالبی ثبت کرده و نامش را در لیست بچه غول های معروف فضای مجازی قرار داد.

جالب است بدانید که این نوزاد، فرزند اول نبوده و در خبرها اینگونه نوشته شده که :"مادر بارداری که برای به دنیا آوردن فرزند پنجم خود به یکی از بیمارستان های روسیه مراجعه کرده بود بچه غول زایمان کرد. "

بچه-غول

زایمان خبرساز یک زن در روسیه ، نوزادی در حد بچه غول

زن ۴۲ ساله در بیمارستان "اونگی" واقع در جنوب غربی روسیه نوزاد سنگین وزنی را به دنیا آورد و در کمال تعجب پزشکان حین زایمان مشکلی برای او پیش نیامد.وزن نوزاد بیش از ۶.۳۰۰ کیلوگرم گزارش شده است.این زن که نامش منتشر نشده است با دیدن اندازه غیرطبیعی نوزادش بعد از زایمان شوکه شد و برایش باورکردنی نبود که نوزاد دختر او چنین وزن و اندازه ای داشته باشد.

زایمان خبرساز زن روسی و تولد دختری در حد بچه غول

طبق گفته های پزشک این زایمان یک زایمان نرمال نبود و وزن نوزاد در حد خطرناکی بیشتر از یک نوزاد طبیعی است ، در حال حاضر مادر و فرزند هر دو سالم هستند اما مطمئنا وزن غیرطبیعی نوزاد مشکلاتی را در آینده ایجاد خواهد کرد.

منبع: نمناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها