|
کدخبر: 212474

مصرف کنندگان این ماده مخدر خطرناک زامبی می شوند!

تصاویر منتشر شده قابل باور نبود، جوانان و دیگر رده های سنی بی خبر از همه جا، با مصرف نوعی قرص بحث برانگیز تبدیل به زامبی های واقعی و خطرناک شده اند.

سبک زندگی مصرف کنندگان این ماده مخدر خطرناک زامبی می شوند!

مقامات مسئول در کینشاسا پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو اعلام کرده اند که ما بابت وجود مشکل بعضی از افراد نگران هستیم، زیرا از یک داروی جدید استفاده کرده اند که آن ها را شبیه به یک زامبی بدون مغز می کند.

در حالی که کشور های دیگر در دنیا به دنبال مبارزه با بیماری کرونا هستند، مقامات مسئول این ناحیه مشکل عجیب تری دارند که علت آن هم مصرف یک داروی جدید و خطرناک است که زندگی میلیون ها جوان را تهدید میکند. دارویی که در این بخش در موردش خواهید خواند، به شکل مواد مخدر جدید توسط برخی مورد استفاده قرار گرفته و به آن بامبی گفته می شود که به زبان خودشان به معنای کلمه قدرتمند است.

ساخت مخدر خطرناک با پودر مخصوص لوله اگزوز

این پودر قهوه ای رنگ مشکلات عصبی را در افراد ایجاد می کند مدتها پیش در این کشور ساخته شد. البته این پودر برای خوردن نبود، اولین بار برای از بین بردن گاز های سمی خودرو ساخته شده بود و آن را داخل لوله اگزوز می ریختند اما طولی نکشید که برخی سودجو با در اختیار گرفتن ترکیب این پودر از آن به عنوان ماده مخدر و درآمد زایی کثیف خود استفاده کردند.

کم کم این سودجویان این پودر ها را داخل قرص هایی پر کردند و با قیمت بالایی تحت عوان ماده مخدر قوی و جدید بفروش رساندند. عوارض این ماده بسیار وحشتناک بود و کسانی که از آن استفاده می کردند، تبدیل به یک زامبی می شدند، یک زامبی ترسناک واقعی.

در تصاویر نگران کننده ای که از مصرف کنندگان این دارو منتشر شده است دیده می شود که آنها با ذهن ناخودآگاه خود کار های عجیب و غریبی انجام می دهند. تغییراتی در ظاهرشان به وجود آمده، ایستاده می خوابند، دست هایش را زخمی کرده و اقدامات این چنینی انجام می دهند.

رفتار عجیب مصرف کنندگان مخدر بامبی

متاسفانه کم کم این موضوع و مصرف مخدر خطرناک جدید در بین برخی افراد دیگر هم گسترش پیدا کرد. ویدئوهای منتشر شده از این افراد نشان میدهد که پس از مصرف، حالت صورتشان به طور کامل تغییر کرده است و گاهی اوقات می خندند و گاهی اوقات بدون هیچ دلیلی گریه می کنند. این افراد رفتار بسیار عجیب و غریبی دارند و هرگز از وضعیت خودشان باخبر نیستند.

این افراد زامبی نما همه چیز را فراموش کرده اند، حتی آن ها خبری از دارایی و حساب بانکی خود ندارند، زیرا دیگر در دنیای واقعی ما انسان ها زندگی نمی کنند. 

مطالعات نشان می دهد که این دارو عوارض دیگری هم مثل مسمومیت، ابتلا به سرطان و مشکلات جدی تر دارد. آن ها به دنبال این هستند که پخش این دارو را متوقف کنند اما هنوز موفق نشدند و متاسفانه صد ها نفر به این مشکل دچارند.

منبع: نمناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها