|
کدخبر: 205018

از بسته بندی تا حمل اثاث و چیدمان با سپند بار

اسباب کشی همواره یکی از سخت‌ترین و پر دردسرترین کارها برای افرادی که است که قصد جا به جایی و نقل مکان را دارند. با توجه به زندگی آپارتمانی دردسرهای بیشتری پیرامون اسباب کشی دیده می‌شود. گذشته از آن امروزه افراد به دلیل مشغله زیاد کاری نمی‌توانند آن گونه که شایسته است برای بسته بندی و حمل اثاث منزل زمان بگذارند، به همین دلیل متحمل خسارت‌های بسیاری می‌شوند. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که برای اسباب کشی از باربری کمک بگیرید. شاید این گونه به نظر می‌رسد که کار بسته بندی و حمل اثاث کار ساده‌ای است، در حالی که اسباب کشی مانند هر کار دیگری تخصص و مهارت خاص خود را می‌طلبد و این مهارت نزد تکنسین باربری است. در ادامه راجع به انواع خدمات و چگونگی ارائه آن‌ها  توسط باربری سپند بار صحبت خواهیم کرد.

بسته بندی لوازم منزل توسط سپند بار

بسته بندی اثاث منزل اصول خاصی دارد. تیم سپند بار قبل از بسته بندی لوازم مشخص می‌کند که هر وسیله چه نوع بسته بندی لازم دارد و بر اساس آن از تجهیزات خاصی مانند سلفون، چسب، ضربه گیر، کاور و کارتون ضخیم استفاده می‌کند. اگر لوازم شما به درستی در بسته‌ها چیده شوند، ضمن این که تعداد بسته‌ها کاهش پیدا می‌کند، لوازم حساس و شکستنی نیز حین حمل و نقل آسیب نمی‌بینند.‌ ضمناً این باربری لوازمی را که شما تعیین می‌کنید، بسته بندی می‌کند. تیم سپند بار از تکنسین متعهد و درستکاری تشکیل شده است که علاوه بر وجدان کاری و مهارت در حرفه خود کاملاً قابل اعتماد هستند. بنابراین می‌توانید به راحتی به آن‌ها اعتماد کنید.

حمل اثاثیه

حمل اثاث منزل توسط باربری سپند بار با وانت، نیسان و کامیون انجام می‌شود. نگران شرایط نامساعد آب و هوایی در روزهای بارندگی نباشید چون سپند بار با تجهیزات کامل از اثاث منزل شما محافظت می‌کند و در سلامت کامل آن‌ها را به مقصد می‌رساند. کارکنان حمل اثاث در سپند بار بر اساس اصول اساس کشی لوازم منزل شما را به راحتی و بدون وارد کردن کوچک‌ترین خسارت جا به جا می‌کنند. این کارکنان به خوبی می‌دانند که با چه نظم و ترتیبی لوازم شما را در کامیون بچینند که حتی در مسافت‌های طولانی نیز آسیب نبینند. بنابراین از بابت سلامت لوازم نگران نباشید. علاوه بر این که چیدمان درست اثاثیه در ماشین‌های حمل بار از ایجاد خسارت جلوگیری می‌کند، سبب می‌شود که بسته‌ها و لوازم بزرگ جای کمتری را اشغال کنند. به این ترتیب تعداد ماشین‌های حمل بار نیز کمتر می‌شود.

هزینه حمل  اثاثیه در سپند بار

هزینه حمل لوازم منزل با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. به عنوان مثال درصد لوازم شکستنی و حساس و نوع بسته بندی‌ آن‌ها، تعداد لوازم بزرگ مانند یخچال، لباس‌شویی، مبلمان و غیره، نوع و تعداد ماشین حمل اثاث، مسافتی که برای جا به جایی اثاثیه طی می‌شود و عوامل دیگر همگی در تعیین هزینه حمل لوازم منزل تأثیرگذار هستند. با این وجود قیمت حمل اثاث در سپندبار زیر نظر اتحادیه باربری است و از قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر شرکت‌ها برخوردار است. به این نکته فکر کنید مزیت بسته بندی و حمل اثاث با کمک افراد حرفه‌ای، نداشتن دغدغه یافتن ماشین برای حمل بار، سالم رسیدن لوازم به مقصد همگی ارزش این هزینه کردن را دارد. در شرایطی که نمی‌توان به هر کسی اعتماد مرد و هر فرد ناشناسی را به منزل راه داد، می‌توانید با اعتماد و اطمینان و هزینه‌ای مناسب از تیم باربری سپندبار خدمات باکیفیتی دریافت کنید.

این شرکت دارای شعبات مختلفی می باشد که اتوبار غرب تهران بهترین شعبه این باربری است

سپند بار برترین باربری تهران

اگر ساکن شهر تهران و شهرهای محدوده تهران هستید، می‌توانید برای اسباب کشی از خدمات و سرویس‌دهی این باربری استفاده کنید. سپند بار در بسته بندی و حمل اثاث منزل تخصص دارد. ضمن این که از اتحادیه باربری های تهران مجوز رسمی دارد. این شرکت به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل سال آماده ارائه خدمات جا به جایی و حمل لوازم منزل شما با بهترین امکانات است. شما می‌توانید از انواع خدمات حمل لوازم این شرکت بهرمند شوید.‌ خدمات حرفه‌ای سپندبار آن را به برترین شرکت حمل لوازم منزل تبدیل کرده است. ضمناً اگر قصد ارسال لوازم به خارج از کشور را دارید، می‌توانید از سپندبار کمک و مساوره دریافت کنید. تیم سپندبار به بهترین شکل لوازم مورد نظر شما را بسته بندی کرده و در کارتون هفت لایه قرار می‌دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و کسب شماره تماس از طریق لینک زیر وارد سایت این باربری معروف در تهران شوید.

https://sepandbar.com

نویسنده: رپورتاژ
  • کاربر ارسالی در

    سپند بار افتضاح و کلابردار. وای وای وای. اصلا از این شرکت خدمات نگیرید. مسئول در وغگو. کارگرهای بی سواد و ساختمانی. نه بل د هستن بسته بندی کنن نه با وسایل بسته بن دی آشنایی دارن. فقط الکی ضربه گیر مصرف م یکنن که متر مصرفش بره بالا پول الکی بگیر ن. حتی ساده ترین موضوعات بسته بندی و هم بلد نیستن. پیاله عسل و برداشتن بدون سوال کردن گذاشتن داخل کارتن وسایل همه وسایل با عسل یکی شده. یک جهبه کامل و فقط یک قا بلمه گذاشتن و کلی ضربه گیر داخلش گذاشتن. هیچ چیزی از بسته بندی بلد نیستن. کارگر ساختمونی و میارن به عنوان بسته بند. نه پ ولتونو دور بریزید و نه اعصابتونو خورد کن ید. کارشون به هیچ دردی نمیخوره. ما کلی ا ز وسایلمون توی اسباب کشی ترک برداشته و ش کسته نتیجه بسته بندی این افراد بی تعهد و بی سواد هست. اگر میخواهید قید وسایل ریز و درشتتونو بزنید برای بسته بندی و باربر ی با سپند بار هماهنگ کنید. به زور وسایل خودشونو قالب میکنن و از لوازمی که خودتون تهیه کردید استفاده نمیکنن. اولش هزینه ه ارو یکجور میگن وقتی میان یکجور دیگه حساب میکنن. بسته بندی افتضاحشونو 7 و نیم میل یون حساب کردن در حالی که شرکتهای معتبر د یگه فقط 3 میلیون میگیرن.
    خدا لعنت کنه مسئول و کارگرها و کسانی که الکی تبلی غ این شرکت و میکنن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها