|
کدخبر: 198315

رابطه خانم محجبه با کلاهبردار بین‌المللی لو رفت + تصاویر

آناشید حسینی شاخ اینستاگرامی و معشوقه پ مختاری قمارباز فضای مجازی است که ادعا دارد زیبایی اش ذایی است و ارتباطی به پ مختاری و پول ندارد.

سبک زندگی رابطه خانم محجبه با کلاهبردار بین‌المللی لو رفت + تصاویر

اینفلوئنسر چند سال اخیر اینستاگرام، با نام کامل سیده آناشید حسینی مدل ایرانی و متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ است. او در اهواز به دنیا آمده و لیسانس معماری دارد.

سیده آناشید حسینی شاخ محجبه اینستاگرامی و معشوقه پ مختاری قمارباز فضای مجازی و سایت شرط بندی است. وی از فعالان اینستاگرام است و بالای یک میلیون دنبال کننده نیز دارد. او همسر سابق پسر سفیر ایران بود که اکنون از ایران مهاجرت کرده است.

مدتی پیش پ مختاری با انتشار تصاویری در اینتساگرامش ردپایی از آناشید دیده می شد که بالاخره علنی شد و رابطه پویان و آناشید لو رفت. از پویان مختاری با وجود دوست دختری مثل نیلی که چنین بی حجاب و باز است بعید بود انتخاب دختر محجبه ای مثل اناشید که البته از شاخ های مجازی برای جذب فالوور هیچ چیزی بعید نیست!

آناشید حسینی دختر با حجاب اما لوکس فضای مجازی مدتی بود که به مدل محجبه اینستاگرامی معروف شده بود اما او چنین چیزی را دوست نداشت و درباره این موضوع واکنش نشان داد و گفت: خیلی سعی می کنم عنوان مدل روی من نگذارند ، در صفحات مجازی از عکس‌های من سوء استفاده می کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران نام می برند که واقعا ناراحت کننده است.

با توجه به نوع حجابم دوست داشتم لباس های خوب و مد روزی بپوشم اما طرح هایی که در بازار و مزون ها بود با معیارهای من همخوانی نداشت.

به همین خاطر ابتدا برای خودم لباس طراحی می کردم و می دادم بیرون می دوختند بعدها به کلاس خیاطی رفتم و بطور آزاد در کلاس های طراحی شرکت کردم.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها