|
کدخبر: 197538

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی در وب سایت یوز دی ال

اگر نیاز به تماشا و دانلود فیلمی دارید که به صورت حرفه ای سانسور شده و لطمه ای به فیلم وارد نشده و همچنین اگر می‌خواهید به آرشیو کاملی از قدیمی‌ترین تا جدیدترین فیلم ایرانی و فیلم خارجی دست پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

با پیشرفت و گسترش فضای اینترنت شاهد ورود فیلم و سریال ها با ژانر های متفاوت به بستر وب سایت‌های دانلود فیلم و سریال هستیم. بستر وب با پیشرفت های روزافزون خود اکنون به روشی نوین برای تماشا و دانلود فیلم و سریال تبدیل شده است. مخاطب تصمیم می‌گیرد در خانه با گوشی موبایل یا لپ تاپ خود به راحتی به دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم دوبله ، دانلود فیلم اصلی اکشن و ترسناک و … بپردازد. اما دانلود و مشاهده فیلم و سریال به همین سادگی نیست؛ چرا که باید بدانیم برای دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی به کدام وب سایت های معتبر رجوع کنیم . اگر نیاز به تماشا و دانلود فیلمی دارید که به صورت حرفه ای سانسور شده و لطمه ای به فیلم وارد نشده و همچنین اگر می‌خواهید به آرشیو کاملی از قدیمی‌ترین تا جدیدترین فیلم ایرانی و فیلم خارجی دست پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

فرهنگ سازی غلط دانلود فیلم ها !؟

کاربران تمایلی به استفاده از خرید قانونی فیلم و سریال ها ندارند چراکه عقیده ای به دانلود با صرف هزینه ندارند ، این کاربران همیشه با جستجوی مکرر در سایت های فیلم به دنبال فیلم های رایگان هستند و همیشه از پیدا نکردن فیلم مورد نظر مینالند، در مورد درست و غلط بودن این رفتار باید بررسی داشته باشیم به هزینه های تولید آثار سینمایی در ایران. یک فیلم سینمایی از مرحله پیش از تولید و نگارش فیلمنامه شروع به کار میکند تا انتخاب بازیگران و مدیر تولید تا در نهایت به مرحله فیلمبرداری میرسید و در پایان فیلم تدوین و آماده پخش و اکران خصوصی و سینما میشود. در تمامی مراحل هزینه هایی هنگفتی برای ساخت فیلم به کار میرود ، تهیه کنندگانی که گاها با سود بالا به تولید بیشتر فیلم ها میپردازند و برخی با ضرر هایی از این صنعت کناره گیری میکنند ، بی شک کم شدن آثار سینمایی در ایران علیرغم کیفیت کم در فیلم ها میتواند به سینمای ایران ضربه بزرگی وارد کند. فرهنگسازی سایت های دانلود فیلم و کانال های تلگرامی و فضای مجازی نقش مهمی را در این امر ایفا میکنند و مردم در بطن اصلی این ماجرا هستند ، با هزینه ای اندک میتوانید به فیلم و سریال های ایرانی کمک کنید تا از جلوگیری کم شدن فیلم ها و تعطیلی سینماهای کشور خودداری کنید.

یوز دی ال جزو آن دسته از رسانه های قدیمی و پرسابقه ای است که از ابتدا به مشکلات حوزه دانلود فیلم واقف بوده و به جهت رفع آن ها اقدامات بسیار موثری را انجام داده است . این رسانه دارای آرشیو بسیار کاملی در زمینه های مختلف است و در اغلب ژانر ها دارای فیلم می باشد که این موضوع سبب گستردگی بیشتر این رسانه شده است . از طرفی تیم  یوز دی ال برای هر فیلم توضیحات بسیار دقیقی از نام کارگردان و خلاصه داستان آن گرفته تا اسامی بازیگران را ذکر می کند و این به انتخاب دقیق تر کاربران کمک های شایانی می نماید از طرفی دیگر تصاویر فیلم و تیزر آن ها نیز در بیشتر توضیحات این رسانه جای می گیرد . شما در سایت یوز دی ال (Yoozdl) میتوانید براحتی با انتخاب دسته یا ژانر های مورد علاقه خود ، فیلم دلخواهتون رو در کمترین زمان پیدا و دانلود کنید . 

با سایت Yoozdl  می‌توانید ساعات اوقات فراغت خود را غرق در ماجرای فیلم شده و از داستان نهایت لذت را ببرید. سلیقه‌ی آدم ها  برای دانلود فیلم یا سریال هم با یکدیگر تفاوت دارد، برخی از افراد به دانلود فیلم به سبک اکشن و علمی تخیلی علاقمند هستند، اما برخی دیدن و دنبال کردن  سریال‌های خانوادگی اجتماعی یا دانلود انیمیشن را ترجیح می‌دهند. به طور کلی فیلم و سریال در ژانرهای مختلف اجتماعی، درام، عاشقانه، هیجان انگیز، کمدی،علمی تخیلی  و… تهیه و تولید می‌شود تا افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند یک فیلم مورد علاقه برای خود پیدا کنند.

برای نمونه شما میتوانید با کلیک روی دانلود فیلم و سریال ایرانی ، فیلم مورد نظر خودتونو دانلود کنید و از تماشای آن نهایت استفاده و لذت را ببرید.

 

چرا وب سایت یوز دی ال (Yoozdl ) را انتخاب کنیم؟

– سرور های قدرتمند و پایدار لینک های دانلود فیلم با سرعت بالا و استفاده از 1/4 ترافیک مصرفی در شرکت مخابرات و همراه اول و دیگر سرویس ها نیم بها

– محتوای فیلم ها به دو صورت سانسور شده (تماشا با خیال راحت در کنار خانواده) و فیلم های زبان اصلی بدون سانسور (درک بهتر فیلمنامه)

– طراحی کاربر پسند و سبک ظاهر وب سایت با منو های آرشیو شده

– زیر نویس جداگانه و زیر نویس چسبیده ، دوبله فارسی و نسخه زبان اصلی فیلم ها در تمامی کیفیت ها

– جزو برترین وپرسابقه ترین وب سایت های دانلود فیلم از نگاه کاربران ایرانی

– به روزترین وب سایت دانلود سریال های نمایش خانگی و پخش رسمی سریال ها

– نداشتن هیچگونه تبلیغات آزار دهنده در وب سایت

– دسترسی به آرشیو بی نظیر و طبقه بندی شده هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی

 

 

سخن آخر:

تیم یوز دی ال برای راحتی شما تمام تلاشش را میکند تا فیلم و سریال مورد نظر خودرا به بهترین شکل و و آسان ترین راه ممکن پیدا و دانلود کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

به امید دیدار در یوز دی ال

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها