|
کدخبر: 193190

کسب درآمد ۵۰ میلیونی با آموزش تعمیرات موبایل مجتمع برق گستران

موبایل یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین گجت های هوشمند در سراسر دنیاست. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا نسخه های جدید این دستگاه بسیار هوشمند شوند.

سبک زندگی کسب درآمد ۵۰ میلیونی با آموزش تعمیرات موبایل مجتمع برق گستران

 از طرفی امروزه شاهد نرم افزارها و برنامه های جدیدی هستیم که بر روی این دستگاه هوشمند نصب شده و انجام بسیاری از امور روزانه را تسهیل می کنند، همچنین شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از کسب و کار وآموزش ها به صورت آنلاین به فعالیت خود ادامه دهند. همه این موارد نشان می دهد که این رشته یکی از بهترین رشته های فنی حرفه ای در دنیاست که در صورت یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توانید از این رشته کسب درآمد بالایی داشته باشید و در مدت زمانی کوتاه آینده شغلی خود را متحول سازید.  

توجه داشته باشید که بازار کار عالی تعمیرات موبایل تنها مربوط به ایران نمی باشد و نتایج بررسی ها نشان می دهد که بازار کار این رشته رشد چشمگیری در سراسر دنیا داشته است. بنابراین می توانید با یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل برای مهاجرت به خارج از کشور نیز اقدام کنید.

اما چگونه از این رشته درآمد بالایی کسب کنیم؟ درآمدزایی از تعمیرات موبایل مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

چگونه از شغل تعمیرات موبایل درآمد بالا کسب کنیم؟

اگر قصد ورود به بازارکار این رشته و درآمدزایی از آن را دارید باید بگوییم که مهم ترین و اولین نکته ای که برای درآمدزایی از این رشته باید به آن توجه داشته باشید، یادگیری و آموزش تعمیرات موبایل است. تعمیرات موبایل امری تخصصی است، موبایل های امروزی تکنولوژی پیشرفته ای دارند و از قطعات حساس و پیچیده ای تشکیل شده اند این موضوع تعمیرات موبایل را به یک امر تخصصی تبدیل کرده است و یادگیری را به مهم ترین فاکتور برای موفقیت در این رشته تبدیل کرده است. بنابراین اگر می خواهید حضوری حرفه ای در این شغل داشته ابتدا به یادگیری صفر تا صد تعمیرات موبایل از طریق شرکت در یک دوره تعمیر موبایل بپردازید. توجه داشته باشید که هر چه برای این موضوع زمان بگذارید مطمئن باشید که حضور موفق تری در بازار کار خواهید داشت.

دومین موضوع و نکته مهم دیگری که برای درآمدزایی در این شغل باید به آن توجه داشته باشید، تمرین و تکرار و کسب تجربه است. توجه داشته باشید که هر چه تمرین و تکرار شما بیشتر باشد، با نکات و تکنیک های بیشتری آشنا خواهید شد و بدین ترتیب کار تعمیرات موبایل را حرفه ای تر ارائه می دهد.

کیفیت فاکتور مهم دیگری است که نباید از آن غافل شوید. توجه داشته باشید که ارائه کار بی کیفیت و نارضایتی مشتری اعتبار شما را از دست داده و بدین ترتیب در بازار کار حرفی برای گفتن نخواهید داشت و دیر یا زود حذف خواهید شد.

سرعت عمل در کار موضوع دیگری است که اگر به آن توجه داشته باشید به سرعت در بازار کار نام و نشان به دست خواهید آورد. همانطور که اشاره کردیم موبایل در زندگی امروزه نقش مهمی دارد و بسیاری از افراد فعالیت های روزمره خود را از طریق این دستگاه انجام می دهند. بنابراین دوست دارند تا هر چه سریعتر مشکل دستگاه حل شده و به آنها تحویل داده شود. بدون شک اگر شما ضمن ارائه کار با کیفیت از سرعت بالایی برخوردار باشید مطمئن باشید که به زودی به درآمد بالایی دست خواهید یافت.

تبلیغات نکته مهم دیگری است که وجود آن برای موفقیت هر کسب و کاری لازم است. شغل تعمیرات موبایل هم مانند دیگر مشاغل برای موفقیت هر چه بیشتر به این فاکتور نیاز دارد. امروزه برای تبلیغ و معرفی کسب و کار به دیگران روش های گوناگونی وجود دارد. میتوانید در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام کسب و کار خود را معرفی کنید یا از تراکت استفاده کنید.

ارائه گارانتی و ضمانت نامه، قیمت گذاری رقابتی و مناسب از دیگر موضوعاتی است که به شما در افزایش درآمد کمک بسیاری می کند.

آموزش تعمیرات موبایل

همانطور که اشاره شد مهم ترین فاکتور برای موفقیت در شغل تعمیرات موبایل تسلط کامل به مباحث تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری است.

تعمیر ال سی دی، مشکلات نور صفحه، شارژ نکردن گوشی، آب خوردگی، ایراد تاچ صفحه، تعویض گلس، زود شارژ خالی کردن گوشی، مشکلات سوکت شارژ، داغ کردن گوشی، مشکلات فیس آیدی، مشکل میکروفون، تعمیر دکمه هوم، پاورو ولوم، رفع مشکل خاموش شدن گوشی، رفع مشکلات اسپیکر و دوربین، رفع مشکلات بلوتوث، وایفای، لوکیشن، تعویض و تعمیر برد، مشکلات سریال گوشی برخی از رایج ترین مشکلاتی است که افراد هنگام کار با موبایل با آن روبه رو می شوند و شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی به آن تسلط داشته باشید.

با شرکت  در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه معتبر در مدت زمانی کوتاه به این مهارت ها تسلط پیدا کرده و بدین ترتیب می توانید وارد بازار کار شوید.

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های موبایل را برگزار می کنند. بهترین آموزشگاه را شناسایی کنید و در دوره های آن ثبت نام کنید.

معرفی آموزشگاه برق گستران

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین مراکز آموزش تعمیرات موبایل در تهران است که به صورت تخصصی و کاملا عملی دوره های تعمیرات نرم افزاری و سخت افزار موبایل را برگزار می نماید و همه ساله از سراسر ایران کارآموزان بسیاری در دوره های این مرکز ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند.

عملی بودن دوره ها، امکان تمرین و رفع اشکال، کامل بودن سرفصل های آموزشی، بازآموزیی رایگان دوره ، پشتیبانی پس از دوره، بهره گیری از اساتید باتجربه، ارائه مدرک برخی از ویژگی های این دوره در آموزشگاه برق گستران است.

با شرکت در دوره های موبایل این آموزشگاه در مدت زمانی کوتاه به سرفصل های تعمیرات موبایل تسلط پیدا می کنید و به دلیل فراهم شدن فرصت تمرین و تکرار به راحتی می توانید به بازار کار ورود پیدا کرده و درآمدزایی داشته باشید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های موبایل کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیرات پکیج دیواری، آموزش مکانیک خودرو، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش برق خودرو، آموزش تعمیرات لوازم خانگی برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است.

آموزش تعمیرات ایسیو در آموزشگاه برق گستران

ایسیو یا کامپیوتر خودرو یکی از مهم ترین قطعات در خودروهای امروزی است که با سنسورها گوناگون خودرو ارتباط داشته و نقش مهمی در مدیریت و کنترل فرایندها در خودرو دارد. نقش مهم ایسیو در خودروهای امروزی باعث شده تا خراب شدن آن کارکرد خودرو را با مشکل روبه رو سازد این موضوع رشته و شغل تعمیرات ایسیو را به یکی از رشته های تخصصی و مشاغل درآمدزا و جدید تبدیل کرده است.

دوره آموزش تعمیرات ایسیو با توجه به عالی بودن بازار کار این رشته و با هدف ورود کارآموز به بازار کار در این آموزشگاه برگزار شده و کارآموزان بسیاری از سراسر ایران در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازارکار آماده می کنند. بنابراین اگر از علاقه مندان به مشاغل فنی به خصوص مشاغل مرتبط با خودرو هستید از این شغل غافل نشوید.

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها