|
کدخبر: 190036

ترندهای برتر اکسسوری در استایل مردانه برای سال ۲۰۲۱

همه ما می‌دانیم انتخاب اکسسوری مناسب می‌تواند استایل شخصی را به سطح بالاتر و جذاب‌تری برساند.

سبک زندگی ترندهای برتر اکسسوری در استایل مردانه برای سال ۲۰۲۱

اکسسوری‌ها همان چیزهایی هستند که لباس را تکمیل می‌کنند و نشان می‌دهند که شما برای زیباتر کردن لباس خود، وقت صرف کرده‌اید. در مقابل، انتخاب اکسسوری‌های نامناسب و اشتباه می‌تواند به‌راحتی کل ظاهر شما را زشت و خراب کند. بسیاری از مردان در استفاده از اکسسوری‌ها راحت نیستند و برای انتخاب اکسسوری مناسب با مشکل مواجه‌اند. اگر شما هم جزء این گروه هستید یا می‌خواهید با ترندهای برتر اکسسوری برای سال 2021 آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

کیف

کیف در بالای فهرست اکسسوری‌ها قرار دارد. در حال حاضر مردان به وسایلی نیاز دارند که از طریق آن بتوانند لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه و پول‌های خود را حمل کنند. هر کیف برای مصارف مختلفی طراحی شده است. برای مثال کیف‌های دوشی در اندازه‌ها و اشکال مختلف در دسترس هستند. محفظه‌های هر یک از آن‌ها به شکلی است که شما می‌توانید بسته به دستگاهی که می‌خواهید حمل کنید، کیف دوشی مناسبتان را مورد انتخاب قرار دهید. این کیف‌ها برای مشاغل مختلف طراحی شده‌اند و جنس‌های متفاوتی نیز دارند. برای مثال، برخی از آن‌ها ضدآب هستند و برخی از آن‌ها از چرم باکیفیت ساخته شده‌اند که می‌توانید بسته به نیاز و کارکردتان سراغ آن‌ها بروید.

عینک

عینک یکی از ترندهای برتر اکسسوری در سال 2021 است و هیچ‌وقت درخشش خود را از دست نمی‌دهد. همه رنگ‌ها و اشکال آن همیشه ترند است؛ به خصوص انواع عینک آفتابی خلبانی، گرد و دایره ‌ای که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند. عینک دودی ری بن اصل یکی از این عینک‌هاست که اشکال گرد و دایره‌ای آن بسیار متنوع است یا مدل ویفرر آن هرگز از مد نمی‌افتد. نکته مهم درباره عینک دودی ریبن خرید مدل اصل آن است؛ چون مدل‌های غیر اورجینال می‌توانند برای سلامت چشم‌های شما ایجاد مشکل کرده و همچنین خیلی زود خراب شوند.

چه عینک آفتابی برای شما توسط پزشک تجویز شده باشد و چه تجویز نشده باشد، استفاده از آن در بیرون از خانه باعث می‌شود که علاوه بر داشتن تیپ شیک و جذاب، سلامت چشم‌هایتان نیز حفظ شود.

حلقه

حلقه نیز یکی از ترندهای سال 2021 است. در تاریخ مد به‌جز در زمان سلطنت روم و دهه 70 و 80 میلادی، حلقه‌های مردانه ازنظر ظاهری همیشه ساده و قوی بوده‌اند و استفاده از سنگ‌ها در آن، بیش‌ازحد پرزرق‌وبرق در نظر گرفته شده‌اند. حلقه‌ها باید برای انگشت کوچک یا انگشت حلقه مورداستفاده قرار بگیرند و به‌طورکلی نگین‌های به‌کاررفته برای آن‌ها باید صاف و تخت باشند. آنچه در حلقه‌های مردانه اهمیت دارد، جزئیات ریزی است که در آن‌ها به‌کاربرده شده است و استفاده از حلقه‌های بیش‌ازحد تزئین شده در سال 2021 ممنوع است.

ساعت

ساعت همیشه برای نشان دادن زمان مورداستفاده قرار گرفته است. بااین‌حال، کار ساعت‌های پرطرفدار امروزی بسیار فراتر از نشان دادن زمان است. برخی از آن‌ها تعداد قدم‌ها، کالری‌ها و کربوهیدرات‌ها را نیز می‌شمارند. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از مدل جدید ساعت هوشمند شیائومی ضربان قلب خود را بررسی کرده و از آن برای سایر شرایط پزشکی استفاده کنید. حتی می‌توانید با ساعت خود به تماس‌هایتان پاسخ دهید. انواع اسمارت واچ شیائومی در مدل های متنوع موجود هستند و شما می‌توانید بسته به بودجه خود سراغ بهترین انواع اسمارت واچ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ست_ساعت

جوراب

جوراب فقط به این دلیل که همه آن را می‌بینند بین ترندهای 2021 قرار ندارد، بلکه به این دلیل نیز اهمیت دارد که حتی وقتی در خانه مشغول به کار هستید و کفش نپوشیده‌اید، از پایتان در برابر سرما یا عوامل خارجی محافظت می‌کند. جوراب ساق بلند گزینه جالبی است و وقتی رنگارنگ باشد می‌تواند جذاب‌تر نیز باشد. جوراب می‌تواند بسته به سلیقه شخصی و محیط کاری ای که در آن پوشیده می‌شود موردانتخاب قرار گیرد. در حال حاضر جوراب‌های دارای رنگ‌های تند و طرح‌های خاص ترند هستند.

دستبند

اگر قبلا از دستبند استفاده نکرده‌اید، وقت آن است که استفاده از این اکسسوری را شروع کنید. مدتی است که دستبند به یکی از بهترین اکسسوری‌های مردانه تبدیل شده است و در سال 2021 نیز همچنان مد روز است. چه اهل تیپ‌های کلاسیک باشید چه اسپرت، دستبند متناسب با لباستان برای شما وجود خواهد داشت. اگر کت‌وشلوار می‌پوشید و کراوات می‌بندید، دستبند متالیک و لوکس مانند زنجیر نقره‌ای یا دستبند مهره‌ای فلزی انتخاب بسیار خوبی است، اما اگر بیشتر لباس‌های معمولی می‌پوشید، دستبندهای راحت مثل دستبند چرمی مد روز و دستبند مهره‌ای با رنگ دلخواهتان برای شما مناسب‌تر است.

کلاه

کلاه‌های مردانه نه‌تنها بسیار کاربردی هستند، بلکه استفاده از آن‌ها هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. اعتقادات و سبک زندگی نقش موثری در انتخاب کلاه دارد. کلاه می‌تواند نشان‌دهنده فعالیت باشد. به‌عنوان ‌مثال، برای فردی که وقت زیادی را در فضای باز و زیر نور خورشید می‌گذراند، علاوه بر خرید عینک آفتابی مناسب ، استفاده از کلاه نیز گزینه مناسبی است. کلاه ترند سال 2021، کلاه سطلی است که به‌طور سنتی برای شرایط ماندن طولانی‌مدت زیر نور خورشید استفاده می‌شده است، اما در سال 2021، به‌عنوان یک مد روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، کلاه دیگر به عنوان ترند جایگزین برای آن، کلاه فلت کپ است که معمولا برای ورزش‌هایی مثل گلف یا در مکان‌های پرجمعیت مورداستفاده قرار می‌گیرد. در اینجا بهتر است با انواع کلاه که برای اکثر فرم صورت‌ها مناسب است آشنا شوید.

کلاه_مردانه

کمربند

کمربند هم کاربردی و هم مد روز است. این اکسسوری بهتر است با کفش و کیف هماهنگ باشد. ترند سال 2021، کمربندهای چرمی هستند. کمربندهای چرمی بافت‌دار، بیشتر برای لباس‌های راحتی استفاده می‌شوند و چرم‌های صاف، بیشتر برای لباس‌های رسمی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

ماسک

مهم‌ترین اکسسوری برای سال 2021 ماسک است. آنچه در مورد ماسک بیشتر از مد روز اهمیت دارد، ضرورت استفاده از آن است. اگرچه زدن ماسک می‌تواند دشوار باشد اما ما وقتی می‌خواهیم به فضای کاری، فضاهای کوچک و فضاهایی که شامل تماس فیزیکی با دیگران هستند، وارد شویم دوست داریم بهترین مراقبت را انجام دهیم. دانستن این موضوع که چه لباسی بپوشیم و چگونه آن را بپوشیم و درعین‌حال، رعایت ایمنی و مراقبت از سلامت خود اهمیت بسیار زیادی دارد.

کراوات

امسال، کراوات‌هایی با عکس‌های چاپی و گل‌ها جزو ترندهای برتر اکسسوری قرار دارند. طرح‌های بته‌جقه، پارچه‌های خال‌خالی، راه‌راه و شطرنجی مد هستند و اندازه ترند برای کراوات حدود 9 سانتی‌متر است. کراوات بیشتر در مجالس رسمی و عروسی پوشیده می‌شود.

نکته آخر اینکه لازم است اطمینان حاصل کنید که همه اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنید زیبا و خوش‌فرم هستند. اطمینان حاصل کنید که تمام اکسسوری‌های ضروری را دارید و بررسی کنید که اگر لازم است آن‌ها رو به‌روز کنید. برای مثال، آیا به کیف جدیدی نیاز دارید؟ آیا کمربندی دارید که با لباس‌های کلاسیکتان هماهنگ باشد؟ به تمام اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنید فکر کنید و برای آن‌هایی که فرسوده یا خراب شده‌اند جایگزین تهیه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر