|
کدخبر: 185551

سالار عقیلی؛ دردانه استیج های حماسی مهاجرت کرد

مردم سوال می‌کنند که آقای عقیلی اگر وطنت را دوست داشتی، چرا رفتی و حالا چرا برای همیشه می‌خواهی بروی؟

سبک زندگی سالار عقیلی؛ دردانه استیج های حماسی مهاجرت کرد

برخی رسانه ها از مهاجرت سالار عقیلی خبر داد دادند و به نقل از یک خبرنگار فرهنگی نوشتند: رکورداران خواندن برای ایران دیگر در کشورشان زندگی نمی کند. سالار عقیلی مدتهاست که با خانواده در اسپانیا اقامت دارد. این یک انتخاب شخصی ست و قابل احترام اما زین پس، با مکث و تامل بیشتری هنگام شنیدن آثاری برای وطن، حس بگیریم.

پیش از این و در روز‌های پخش سریال معمای شاه درست در زمانی که هر روز صدای عقیلی از قاب صداوسیما پخش می‌شد، خودش برای اجرای کنسرت در لندن حضور داشت و برای گفتگو با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای دعوت شد.

همه ما می‌دانیم که حضور آدم‌های سرشناسی مثل عقیلی در چنین شبکه‌هایی چه تبعات جبران ناپذیری دارد، آن قدرکه می‌تواند یک نفر را از کار بیکار کند و تا مدت‌ها خانه نشین. ولی عقیلی با خیال راحت برگشت و حتی چندنفر از مدیران و مسئولان پشتش درآمدند و با رسانه‌های داخلی گفتگو کردند که فعالیت او مانعی ندارد و به کارش هم ادامه داد.

حالا هرقدر هم که بخواهیم ساحت زندگی شخصی و کاری هنرمندی مثل سالار عقیلی را از هم جدا کنیم، مردم باز این دو را کنار هم می‌گذارند؛ اینکه اگر وطنت را دوست داشتی، چرا رفتی و حالا چرا برای همیشه می‌خواهی بروی؟

منابع: اقتصاد نیوز، شهرآرا

  • ناشناس ارسالی در

    فراموش نکنیم ارادتش به ساحت مقام عظمای و لایت امام خامنه ای را در سالگرد حماسه9 د ی با اجرای برنامه ثابت کرد. الان هم حتما با هماهنگی نهادهای ذیربط مهاجرت کرده. ش یطنت نکنید.

ارسال نظر