|
کدخبر: 161680

ریحانه پارسا به سیم آخر زد!

یک روزنامه نگار می گوید: از ریحانه پارسا پرسیده انتشار عکس های اخیرش پیامی دارد و او پاسخ داده قصد دارد وارد مسیری شود که به عنوان فیلم های غیر اخلاقی شناخته می شود.

سبک زندگی ریحانه پارسا به سیم آخر زد!

 احسان رستگار روزنامه نگار ادعا کرده در یک شبکه اجتماعی جدید با ریحانه پارسا هنرپیشه خارج شده از ایران مکالمه کوتاهی داشته است. در این مکالمه از او سئوال کرده است"‌انتشار عکس‌های اخیرتون پیام خاصی داشت؟ و او گفته در آغاز یک مسیر جدید است. مسیری که بازی در فیلم های غیر اخلاقی است.

رستگار این مکالمه را توئیت کرده و مدعی است ریحانه پارسا گفته می تواند این خبر را منتشر کند، خبری اگر کنار برخی حوادث اخیر گذاشته شود دیگر یک خبر زرد و سرگرم کننده نیست بلکه می تواند یک نشانه جدی از اتفاقاتی باشد که حداقل تا کنون دیده نشود.

ریحانه پارسا؛ زرد یا پدیده

در دنیا خبر برخی اخبار زرد عنوان می شوند خبرنگاری زرد بر خبرهای حاشیه توجه دارد که بعضا پایشان را از اصول حرفه‌ای و اخلاقی روزنامه‌نگاری بیرون گذاشته یا بر موضوعاتی مانند رسوایی و زندگی شخصی چهره های معروف تمرکز دارند.

ریحانه پارسا هنرپیشه پیشین سینما و تلویزیون که مدتی است از ایران خارج شده یکی از سوژه هایی است توجه به آن در قالب این نوع روزنامه نگاری تفسیر می شود ابته این رویکرد با اما و اگرهای فروانی روبرو است و حتی برخی اعتقاد دارند توجه به انها در داخل ایران نیز مصداق همین سبک روزنامه نگاری است. این گروه اعتقاد دارد این چهره ها باید از طرف رسانه ها نادیده گرفته شوند تا تبلیغ و ترویج نشوند.

اما گروهی دیگر اعتقاد دارند سوژه هایی مانند ریحانه پارسا از یک مرحله به بعد منحصر به یک چهره نیستند بلکه تبدیل به یک پدیده شده اند پدیده ای که باید درباره آنان تامل کرد.چه می شود که یک هنرپیشه تازه دیده شده به یک باره چنین تغییر مسیر می دهد. این اتفاق را اگر در کنار رفتارهای برخی دیگر از چهره های مشهور در عرصه های متلف قرار داد اهمیت مساله را دو چندان می کند. ساسی مانکن نمونه اخیر آن بود که با استفاده از یک چهره در آخرین کلیپش موجب شد بحث های زیادی شکل بگیرد.

به بیان ساده اتفاقات اخیر از لایو پسر ۱۵ ساله با یک چهره فضای مجازی، حاشیه های برخی چهره ها در فضای مجازی، کلیپ اخیر ساسی مانکن و اظهارنظر ریحانه پارسا درباره آینده زندگی کاریش نشان از اتفاقات زیر پوست اجتماع ایران دارد.

صحبت اخیر ریحانه پارسا تمام کلیشه های روانی شناسی را فعلا زیر سئوال برده زیرا چهره ای که در ایران معروف و مشهور بوده چرا برای خودنمایی بیشتر رو به این رفتارها آورده است؟ به سادگی و راهبردهای سلبی گذشته نمی توان از کنار این پدیده گذشت باید درباره آن تامل کرد زیرا اگر به دور از تعصب برخورد نشود شناخت حاصل نمی شود.

منبع: اقتصاد نیوز

  • سیدجعفرکاظمی ارسالی در

    اقتصادنیوز ، به فرض اینکه شناخت پیداکردی اصلا ریحانه یک پورنو کارباشد چه چیزی عا ید تو میشود؟

ارسال نظر