|
کدخبر: 154907

روایت بازیگر فراری از ترور مدیر شبکه جم!

رامسین کبریتی که چند سال پیش ازایران خارج شده بود دلیل مهاجرتش را کار نداشتن در ایران و خیریه کار کردن می دانست.

رامسین کبریتی یکی از بازیگران ایرانی است که چند سال قبل به خارج از کشور مهاجرت کرد. سه سال قبل زمانی که به ناگاه خبر پیوستنش به شبکه ماهواره‌ای «جم» منتشر شد خیلی‌ها شگفت زده شدند. با این حال مدت زمان حضور کبریتی در «جم» هم چندان به طول نینجامید و بعد از قتل مدیر «جم»، رامسین کبریتی از این شبکه جدا شد و به کانادا مهاجرت کرد و این روز‌ها هم مشغول تحصیل در کانادا است.

رامسین کبریتی سه سال بعد از ترک ایران، درباره شرایط این روزهایش گفت: این روز‌ها در کانادا هستم اگر چه دور بودن از حرفه‌ای که عاشقانه دوستش داشتم یعنی بازیگری خیلی سخت است، ولی سعی میکنم با شرایط کنار بیایم.

رامسین-کبریتی

وی که سابقه ایفای نقش در درام‌هایی ماندگار همچون «آواز قو» و «شب‌های تهران» را در کارنامه داشته در چرایی مهاجرت از ایران بیان داشت: والله من دوست نداشتم از ایران خارج شوم، اما شرایط کار در ایران برایم خیلی سخت بود.

این بازیگر ادامه داد: من حدود ۲ سال تمام بیکار بودم و هیچ کاری بهم پیشنهاد نمی‌شد؛ البته پیشنهاد می‌شد، اما مجانی و بدون دستمزد و در راه خیریه! من یکی دو کار خیریه قبول کردم بلکه اوضاع بهتر شود، اما بعدش کار به جایی رسیده بود که دیگر هر پروژه‌ای که نمیخواست پول بازیگران را دهد سراغ من می‌آمد و به نوعی اسمم شده بود «خیرالله»! {میخندد}

رامسین کبریتی در پاسخ به این سوال که چرا از «جم» شد گفت:بیکاری آن قدر بهم فشار آورد که ناچار شدم به ترک ایران و همکاری با «جم»، ولی بعد از ترور سعید کریمیان مدیر این شبکه ماهواره ای، شرایط عوض شد و دیگر اصلا تولید چندانی در این شبکه صورت نمیگرفت؟! انگاری من هر جا می‌روم آنجا میخشکد؟! {میخندد}، چون مدتی کوتاه بعد از حضور در «جم»، کریمیان به قتل رسید و تقریبا اغلب کارمندان «جم» اخراج شدند و دربدر غربت! برخی از همکاران به ایران برگشتند و برخی نیز در غربت ماندگار شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها