|
کدخبر: 153590

تبلیغ عجیب مدیری: خانم ها با چنین مردی ازدواج کنید!

مهران مدیری در برنامه دورهمی تبلیغ عجیبی برای ازدواج دختران انجام داد.

سبک زندگی تبلیغ عجیب مدیری: خانم ها با چنین مردی ازدواج کنید!

برنامه دورهمى درآخرین قسمت خود، میزبان امیرعلی اکبری (قهرمان جهانی کشتی فرنگی و مبارز هنر‌های رزمی ترکیبی MMA) بود.

مدیری با طنز خاص خود گفتگو را با امیر علی اکبری شروع کرد و گفت: هر زمانی که از من خوشت نیامد،هر اتفاقی افتاد که باب میل شما نبود اشاره کنید من برنامه را تموم می‌کنم!

علی اکبری درباره خشونت ورزش mma گفت: من به خشونت ورزش mma عادت کردم، هر فردی برای یک شغلی به دنیا آمده است. افرادی که در این رشته کار می‌کنند، جنگجو هستند.

وی افزود: من در یک دوره تورنمنت برای mma مقام دوم به دست آوردم که در مدت دو روز مسابقه سه بار در قفس رفتم، پشت پای من پاره شد، دست و بینی من شکست. البته رنکینگ من در جهان ۲۲ است.

رقیب امیر علی اکبری چه کسی است ؟

علی اکبری درباره رقیبش با نام اسب دیوانه تگزاس گفت: او آمریکایی بود، حدود ۲۰ سالی در این ورزش سابقه داشت و قسمت شد که یک کتکی به او بزنم! (خنده) وی افزود: من لقب ندارم، چون اسم خودم را دوست دارم و نیازی به لقب نیست.

این قهرمان عنوان کرد: این ورزش تلفیق چهار رشته است، البته mma قانون دارد که به نقاط حساس بدن نمی‌توانید ضربه بزنید. حس رقابت این ورزش برایم جذاب است و نمی‌توانم جذابیت آن را توصیف کنم.حس جنگ برایم جالب است، زمانی که وارد قفس می‌شوم و می‌جنگم و خون می‌بینم. (خنده)

با این صحبت‌ها مدیری گفت: یا خدا، هر چی شما بگویید؛ خسته نشدید. مصاحبه خوب پیش می‌رود؟ چای و قهوه میل دارید؟

علی اکبری درباره ازدواج گفت: ازدواج نکردم، شرایط ما برای ازدواج متفاوت است. آن کسی که ارتباط برقرار کند و بتواند برای هدفت کنارت باشد هنوز اتفاق رخ نداده است. شما از ما تعریف کنید!

مدیری گفت: من چی بگم، دوستان مهربان، دوست داشتنی، ظریف، عاشق خون، همه چی تموم!

علی اکبری درخصوص حواشی دوپینگش توضیح داد: ۱۰ سال از آن اتفاق می‌گذرد، سعی کردم راست بگویم. اولین بار، پهلوانی به اسم بابک قربانی رقیب من بود که هر دو مدعی بودیم و شرایطی در اردو تیم ملی برایمان به وجود آوردند که بازی انتخابی برگزار نکردند و گفتند تا روز آخر هر کسی بهتر تمرین کند انتخاب می‌شود. آن سال‌ها به خاطر سن کم اشتباه کردیم و این اتفاق افتاد.

وی افزود: در اتفاق دوم که در سال ۲۰۱۳ رخ داد، هنوز بعد از این سال‌ها نفهمیدم که چه بلایی سر من آمد و چگونه وارد بدن من شد و تقدیر من این بود که از ورزش کشتی بیرون بیام.

ارسال نظر