|
کدخبر: 142183

خواص عجیب سرکه سیب را بشناسید

محققان معتقدند مصرف سرکه سیب نتایج چشمگیری بر سلامتی انسان از جمله افزایش طول عمر دارد.

تحقیقات دانشمندان ثابت کرده است که افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و افزایش کلسترول خون را کاهش داده و باعث افزایش طول عمر می‌شود.

به گفته پژوهشگران سرکه سیب محبوب‌ترین نوع سرکه است که به کاهش سطح کلسترول خون و همچنین چندین فاکتور خطر بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.

در مطالعه‌ای توسط کتابخانه ملی پزشکی، اسید استیک رژیم غذایی و چگونگی تأثیر آن بر کلسترول و تری آسیل گلیسرول در موش صحرایی بررسی شد. همچنین اثر مصرف سرکه در پیشگیری از چربی خون و اثر اسید استیک ماده اصلی سرکه بر روی ارزش لیپید سرم در موش‌هایی که از رژیم غذایی حاوی کلسترول تغذیه می‌کردند، بررسی شد.

در نتیجه مشخص شد که سرکه سیب به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید و همچنین چندین فاکتور خطرناک دیگر مانند جلوگیری از بیماری‌های قلبی کمک می‌کند. سرکه سیب محبوب‌ترین نوع سرکه در جامعه بهداشت طبیعی است.

ادعا می‌شود که سرکه سیب مزایای زیادی دارد که بسیاری از آنها توسط علم، پشتیبانی می‌شوند. برخی از مزایای سرکه سیب، کمک به کاهش وزن، کاهش کلسترول، کاهش سطح قند خون و بهبود علائم دیابت است. افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی می‌تواند به افزایش طول عمر کمک کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر