|
کدخبر: 127014

تخصصی ترین مشاوره مهاجرت به کانادا

سبک زندگی تخصصی ترین مشاوره مهاجرت به کانادا

شرکت بین المللی وست، برای  مهاجرت به کانادا روش های مطمئنی پیشنهاد داده تا افراد در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو بتوانند مهاجرت کنند. مشاورین ما دارای مجوزهای رسمی بوده و تجربه زیادی در این زمینه دارند.

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق شرکت وست

از جمله کشورهای پیشرفته جهان کشور کانادا بوده که هر ساله متقاضیانی برای اخذ اقامت دارد. در این بین باید بدانید کمک گرفتن از شرکت های خدمات مهاجرت مانند شرکت بین المللی وست به افراد کمک می‌کند تا بهترین روش جهت مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله کانادا را دریافت کنند. در این شرکت مشاوران ما آماده هستند تا به تمامی سوال های شما در این زمینه پاسخ داده و این کارشناسان، شما را از تمامی مراحل پرونده آگاه می کنند. همچنین می توانید پروسه مهاجرت خود را به صورت مرحله به مرحله پیگیری کنید. از دیگر خدماتی که در این شرکت انجام می شود خدمات بعد از مهاجرت از ایران است، پس از رفتن به کشور جدید مراحل زیادی در کشور مقصد باید انجام پذیرد که تمامی این مراحل توسط کارشناسان مجموعه ما انجام می گیرد.

 

بهترین راه های مهاجرت به کانادا

طبق آمار جهانی یکی از بهترین کشورهای جهان جهت مهاجرت، کشور کانادا بوده که هر ساله افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می کنند. هنگامی که شما از مشاور مهاجرت به کانادا اطلاعاتی به دست می آورید می توانید دریابید که راه های مهاجرت به این کشور در شش دسته بندی اصلی قرار گرفته است. به عنوان مثال بهتر است بدانید مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری از جمله روش هایی است که مدت زمان نسبتا طولانی می طلبد و می توان گفت جزو پرهزینه ترین روش ها جهت اقامت دائم کانادا است. دیگر روش مهاجرت به کشور کانادا از طریق کار بوده که می توان گفت جزو دشوارترین روش ها بوده و افراد متقاضی در این روش باید از طریق برنامه استانی خود اشتغالی و اکسپرس اینتری اقدام نمایند. در این زمینه شرایط چون وضعیت تحصیلی، مدارک زبان، سن و سابقه کار مورد ارزیابی قرار گرفته و امتیاز شما برای مهاجرت به این کشور ارزیابی می‌شود که این امتیاز حداقل باید ۶۷ باشد. مهاجرت از طریق تحصیل نیز طرفداران زیادی در بین جوانان دارد، جهت این امر شما باید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. ازدواج با یک شهروند کانادایی دیگر روش اقامت در کانادا است. این روش هم چندان ساده نبوده زیرا امروزه شرایط نسبتاً سختی برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج اتخاذ شده است. با این حال می توان گفت هر روشی را که برای مهاجرت به این کشور انتخاب کنید باید با کمک متخصصین پیش بروید.

 

مشاوره-مهاجرت-کانادا-2

سریع ترین راه اخذ اقامت کانادا

علاوه بر آن چه در خصوص راه های اخذ اقامت کانادا گفته شد، اگر بخواهیم سریع ترین راه مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم باید بدانید سیستم و برنامه رتبه بندی اکسپرس اینتری جزو سریع ترین راه های اخذ اقامت دائم این کشور است. که به افراد کمک می‌کند تا از طریق تخصص کاری، اقامت کشور کانادا را به دست آورند. به شکلی که این سیستم زیر نظر دولت فدرال بوده و امروزه به عنوان سریع ترین راه مهاجرت به کانادا معرفی شده است.

شرایط مورد نیاز برای اخذ اقامت کانادا

هنگامی که شما از مشاوره مهاجرت به کانادا کمک می گیرید طبیعتا به شما خواهد گفت که شرایطی جهت اخذ اقامت دائم این کشور وجود دارد. مثلاً باید بدانید این شرایط براساس نوع ویزا و روش انتخابی هر فرد متفاوت بوده البته برخی از این شرایط برای تمامی برنامه های مهاجرتی یکسان و الزامی است. در اولین مرحله شما باید اقدام به ارائه مدارک تحصیلی نموده و همچنین از مهارت زبانی کافی برخوردار باشید. فرد مهاجر همچنین باید در سلامت کامل جسمی و روحی بوده و ارائه گواهی پزشکی و سوء پیشینه جهت مهاجرت الزامی است.

 

مدارک لازم برای اقامت کانادا

همان طور که می دانید برای هر کدام از روش های مهاجرت به کشور کانادا مدارک خاصی لازم بوده که البته مدارکی که برای تمامی این ویزاها یکسان است شامل اسناد هویتی چون گذرنامه معتبر به همراه عکس پاسپورتی، کارت ملی و شناسنامه است. اسناد بانکی که میزان دارایی شما را اثبات کند و اموال و تمکن مالی شما را نشان دهد نیز از دیگر مدارکی است که باید ارائه گردد. مدارک شغلی شما نیز شامل بیمه، کارت سوابق شغلی و فیش حقوقی است که باید به همراه مدارک مربوطه به فرآیند انگشت نگاری و مدارک تحصیلی که شامل آخرین مدرک تحصیلی، گواهی اشتغال به تحصیل و ریزنمرات است ارائه گردد.

مراحل مهاجرت به کشور کانادا

به طور کلی یکی از رایج ترین سوالاتی که در پروسه مهاجرت به کانادا از مشاورین پرسیده می شود این است که برای مهاجرت به کشور کانادا از کجا شروع کنیم. با وجود اینکه مهاجرت جزو بزرگترین تصمیمات زندگی است طبیعتاً نمی‌توان بدون اطلاعات کافی و بررسی همه جوانب قدم در این راه گذاشت، این امر موجب شده است که بررسی دقیق تمامی موارد در اولویت باشد. مثلا اولین گام برای مهاجرت به کانادا تحقیق در مورد مهاجرت می باشد به طوری که اگر دوستان و آشنایانی دارید که به این کشور مهاجرت کردند بهتر است حتماً از آنها پرس و جو کرده و اطلاعات واقعی در مورد زندگی در این کشور به دست آورید و یا از طریق سایت های مختلف و کمک گرفتن از مشاوره موسسات مهاجرتی این اطلاعات را به دست آورید. پس از این باید روش مهاجرت به کانادا را انتخاب کرده و در این مورد تصمیم‌ گیری کنید. همچنین انتخاب شهر محل سکونت در کشور کانادا امری مهم بوده زیرا بعضی از این شهرها به صورت مستقل اقدام به جذب مهاجر به روش‌های خاص مثل خود اشتغالی یا سرمایه گذاری می کنند. در مرحله بعد باید اقدام به دریافت مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه کرده و دیگر مدارک لازم برای مهاجرت به این کشور نیز مهیا شود. مشاوران ما در شرکت بین المللی وست اطلاعات کافی و مناسبی در این مورد در اختیار شما قرار خواهند داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها