|
کدخبر: 124589

گشت ارشاد کرونایی آمد

گشت ارشاد کرونایی در اصفهان به منظور کنترل بیماری کرونا راه‌اندازی شد.

 سخنگوی ستاد استانی مدیریت و بیماری کرونا گفت: "گشت ارشاد کرونایی" با هدف دادن تذکر و ممانعت از تخلفات موازین بهداشتی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

 حجت‌الله غلامی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری پنجاهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: این گشت با همکاری نیروی انتظامی، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و نیروی مقاومت بسیج راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: گشت مزبور موظف است با حضور در مجامع، بازار و رصد فعالیت اقشار و اصناف مختلف به مُتخلفان و ناقضان موازین بهداشتی تذکر دهد.

معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: همچنین مجمع خیرین بهداشت و درمان به منظور جذب خیرین حوزه بهداشت و درمان و مقابله با بیماری کرونا و تامین کمک‌های نقدی مورد نیاز فعال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به‌صورت جدی دنبال و هر شب برای کاهش حضور مردم در این مکان‌ها، میزان سرویس‌دهی از جمله روشنایی آنها کاهش می‌یابد.

غلامی ادامه داد: نظارت جدی بر رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها نیز اعمال و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: رستوران‌ها تنها با رعایت فاصله اجتماعی و اغذیه فروشی‌ها و فست‌فودی‌ها به‌صورت بیرون‌بَر امکان فعالیت خواهند داشت و اجازه توزیع غذا در مکان‌های سرپوشیده را ندارند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت و بیماری کرونا افزود: همچنین بنزین زدن در جایگاه‌های سوخت تنها توسط متصدیان آنها انجام می‌شود.

وی اظهارکرد: دورکاری کارمندان هم تنها با نظر مدیران مربوطه و مشروط به انجام امور محوله و تعلیق نشدن امور ارباب رجوع در ادارات صورت می‌گیرد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها