|
کدخبر: 120731

بهترین قیمت آجیل و پسته را از بارجیل بخواهید!

آجیل جز جدایی‌ناپذیر مهمانی‌ها به‌ خصوص دورهمی‌های عید نوروز ما ایرانی‌ها است. زیرا علاوه بر خواص مفیدی که این میان‌وعده برای سلامت بدن دارد، امکان ندارد کسی طعم لذیذ و عالی انواع آن را دوست نداشته باشد. در کنار خرید حضوری انواع آجیل، امروزه خرید اینترنتی آن‌ها نیز به طور گسترده در حال رشد است و به همین دلیل تنوع محصولات در رقابت شرکت‌های عرضه‌کننده با یکدیگر، بسیار بیشتر شده است. فروشگاه اینترنتی بارجیل با خلاقیت بالایی توانسته است انواع آجیل و خشکبار را به صورت دستچین و تازه با ترکیب‌های مختلفی مطابق با سلیقه و طبع مشتریان ارائه دهد. در ادامه با انواع محصولات این فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار خواهید شد.

تقریبا طی دو سال گذشته، با توجه به افزایش بی‌حد و حصر تورم و نرخ ارز، شاهد افزایش بیش از حد قیمت آجیل در کشور هستیم. به طوری‌که مردم برای خرید آجیل با احتیاط بیشتری عمل می‌کنند و انتظار دارند در مقابل قیمت بسیار زیادی که پرداخت می‌کنند؛ بهترین کیفیت را خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی بارجیل با در نظر گرفتن این مساله، سیاست‌های مالی خود را تغییر داده و توانسته است بهترین کیفیت آجیل و خشکبار خود را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند. چرا که در حال حاضر با بالا رفتن قیمت آجیل، این ماده مغذی مفید به نوعی از سبد غذایی مردم کشور ما حذف شده است.

بارجیل

انواع آجیل

به طور کلی، انواع آجیل معمول موجود در بازارهای داخلی ایران به صورت تکی و مخلوط؛ عبارت است از:

  • پسته: انواع پسته‎ی تولید‌شده و موجود در فروشگاه‌ها شامل پسته‎ی ‎ کله قوچی، پسته‎ی اکبری، پسته‎ی احمد آقایی و پسته‎ی فندقی است که به صورت مغز‌شده نیز عرضه می‌شوند.  شما میتوانید قیمت انواع پسته تازه را از سایت بارجیل ببینید و سپس انتخاب کنید.
  • گردو: انواع گردوی موجود شامل گردوی پوست‌ کاغذی، گردوی خارجی، گردوی ایرانی، گردوی تویسرکان و غیره است که به صورت مغز‌شده با عنوان‌های مغز گردوی خورشتی عرضه می‌شوند.
  • بادام: انواع بادام موجود در بازار ایران شامل بادام سنگی، بادام منقا و بادام پوست کاغذی است که به صورت مغز‌شده، خام یا برشته نیز عرضه می‌شوند.
  • بادام زمینی: معمولا انواع بادام زمینی، با پوست و یا بدون پوست به شکل خام یا برشته عرضه می‌شوند.
  • بادام هندی: اصولا بهترین و با کیفیت‌ترین نوع بادام هندی در فروشگاه‌ها به شکل خام یا برشته عرضه می‌شود.
  • فندق: در حال حاضر انواع فندق ایرانی و خارجی به صورت خام یا برشته، با پوست و یا بدون پوست عرضه می‌شوند.
  • تخمه: انواع تخمه‎ی موجود شامل تخمه‎ی آفتابگردان، تخمه‎ی کدو، تخمه‎ی ژاپنی و تخمه‎ی هندوانه است که گاهی به صورت بدون پوست به شکل خام یا برشته عرضه می‌شوند.
  • آجیل مخلوط: علاوه بر عرضه تکی، طبق سنت قدیمی ایرانیان، انواع آجیل به صورت مخلوط (با خشکبار و یا بدون خشکبار) نیز با عنوان‌های آجیل چهار مغز، آجیل هفت مغز، آجیل مخلوط شیرین و غیره در بازار موجود هستند.

یکی از تفاوت‌های بارز فروشگاه اینترنتی بارجیل نسبت به سایر فروشگاه‌ها در این است که علاوه بر ارائه‎ی انواع آجیل و خشکبار معمول، دو نوع محصول جدید "آجیل طعم‌دار" با ادویه‌های شرقی و "آجیل مخلوط" با ترکیب و عنوان‌های مختلف مانند آجیل مخلوط کاری، آجیل مخلوط باربیکیو، آجیل رمضان، آجیل یلدا، آجیل مهمانی، آجیل مدرسه، آجیل مادرانه، آجیل بدن‌سازی، آجیل رژیمی، آجیل دیابتی، آجیل اروپایی، آجیل خاورمیانه، آجیل آمریکایی، آجیل کلسیم، آجیل ویتامین B و غیره را برای احترام به سلایق و مصارف مختلف مشتریان، عرضه کرده است. واقعا چه چیزی بهتر از خرید از فروشگاهی با این میزان تنوع محصولات!

قیمت آجیل بارجیل

معمولا قیمت آجیل با توجه به نوع، کیفیت مغز، شکل ظاهری، تازگی آن‌ها و هم‌چنین تورم و نرخ ارز محاسبه می‌گردد. با توجه به متغیر بودن تورم و قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا و حضور واسطه‌ها در کشور ما، هر سال شاهد نوسان قیمت آجیل و انواع محصولات آن هستیم. با تمام این اوصاف، این اطمینان را به شما می‌دهیم که قیمت‌های ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی بارجیل، در مقایسه با دیگر فروشگاه‌های حضوری و غیرحضوری، مناسب‌ترین قیمت آجیل برای کمک به افزایش قدرت خرید مشتریان است.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی بارجیل، نوع بسته‌بندی طراحی‌شده برای محصولات است؛ که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت ظاهری، دوستدار طبیعت و قابل بازیافت هستند. شما می‌توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، از شرایط ارسال رایگان این فروشگاه به کل کشور بهره‌مند شوید و حتی خرید خود را در قالب هدیه برای دوستان خود ارسال کنید.

در حال حاضر با وجود فروشگاه‌های آنلاین عرضه‌کننده‎ی انواع آجیل، می‌توانید با مقایسه کیفیت و قیمت آن‌ها در فروشگاه‌های مختلف، بهترین و مناسب‌ترین خرید را به صورت غیرحضوری انجام دهید و محصول را درب منزل دریافت کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها