|
کدخبر: 114471

تفریحات مهیج و ارزان آخر هفته

همه ی ما برای تفریح و استراحت آخر هفته خود به دنبال مناطقی سر سبز با چشم اندازهای زیبا، به دور از شلوغی مرکز شهر هستیم که در عین حال نیازی به بودجه ی زیاد نداشته باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با تفریحات مهیج و ارزان آخر هفته آشنا کنیم.

شهرها و روستاهای اطراف تهران یکی از بهترین انتخاب ها برای مردم پایتخت نشین است که می توانند تعطیلات آخر هفته ی خود را در آن جا سپری کنند. کرج، فشم و شمشک، سه تا از بهترین و زیبا ترین مقاصد گردشگری هستند که این روزها بیش از پیش مورد استقبال مردم قرار گرفته است. برای آشنایی با جاذبه های دیدنی این سه منطقه با ما همراه باشید.

آگهی۱

منطقه‌ی زیبای فشم

منطقه‌ی فشم در قسمت شمال شرقی تهران قرار گرفته ‌است که آب و هوایی فوق العاده دارد و برای رهایی از گرمای تابستان بهترین منطقه برای سفر و مسافرت است. طبیعت این منطقه بسیار زیبا و چشم نواز است و شما می‌توانید در دل طبیعت و کوه‌های این منطقه پیک نیک کنید و در کنار رودخانه‌ی آهار و فشم دور هم جمع شوید و به بازی و تفریح بپردازید.

 سفری کوتاه به فشم می‌تواند لذت زندگی را به شما نشان دهد. این منطقه به دلیل نزدیکی به تهران و همچنین داشتن ویلاهای متعدد با قیمت های ارزان می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما همراهان عزیز باشد .

اقامت در فشم

اجاره ویلا فشم و گذراندن اوقاتی خوش در آخر هفته را به لوکس ویلا بسپارید. یکی دیگر از مناطق اطراف تهران را که می توان با دماوند و شمشک مقایسه کرد ، منطقه فشم است . روستایی در شمال شرق تهران که زیبایی بی حد و مرزی دارد . فشم زمستان های پر برفی دارد که می توانید با دوستان و خانواده ی خود به این روستا سفر کنید و با خیال راحت برف بازی کنید و آدم برفی بسازید و عکس های زیبا بگیرید.

 منطقه ای پر درخت که شاخه ی درختان این روستا در زمستان نشیمنگاه دونه های زیبای ستاره ای شکل برف می باشند . سرتاسر فشم دیدنی و زیباست . نمیتوان منطقه ی خاصی را برای آن معرفی کرد . از گام به گام قدم های خود لذت ببرید .برای اجاره ویلا و همچنین اجاره سوئیت دلخواه خود در فشم از وب سایت اجاره ویلا و سوئیت لوکس ویلا دیدن کنید.

آگهی۲

شمشک

در هر فصلی از سال می‌توانید به این منطقه سفر کنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید. اگر برای رهایی از گرمای تابستان به دنبال منطقه‌ای هستید که بتوانید با خیال آسوده استراحت کنید و از خنکای هوا لذت ببرید، شمشک بهترین گزینه است. اما شاید هم عاشق این هستید که در زمستان‌ها با یک منظره‌ی فوق العاده از برف و یخبندان روبه‌رو شوید و در میان برف ها قدم بزنید و عکس های زیبا بگیرید و با لیوانی چای خود را داغ کنید، باز هم سفر به شمشک اولین پیشنهاد ما است.

برای دوستداران ورزش های زمستانی نیز این منطقه تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری، تفریحی پر اهمیت شده است که علاقنمندان به ورزش اسکی و … به پیست شمشک می‌روند.

شمشک کجاست؟

سفر به آلپ ایران و اقامت در کلبه های چوبی شمشک لحظاتی به یادماندنی را برای شما خواهد ساخت. لذت اسکی کردن در پیست اسکی شمشک، تجربه نوشیدن چای در مقابل منظره‌ای برفی و زیبا و رانندگی در جاده‌ای زیبا و پر پیچ و خم را در سفر به شمشک تجربه کنید و این لذت‌ها را با اجاره ویلا کلبه چوبی در شمشک و از طریق وبسایت لوکس ویلا چندین برابر کنید. شمشک در بخش رودبار قصران و در شهرستان شمیرانات تهران واقع در شمال شرقی پایتخت قرار گرفته‌است. شما را دعوت می‌کنیم تا از این شهر زیبا، دیدن کنید.

اقامت و اجاره ویلا در شمشک

کافیست ویلاهای شمشک موجود در لوکس ویلا را مشاهده کنید و در هر ساعتی از شبانه روز که قصد سفر به این شهر را دارید با تیم پشتیبانی لوکس ویلا تماس بگیرید تا با خیالی آسوده برای اجاره ویلا و کلبه چوبی در شمشک اقدام کنید. در این سفر با شما همسفر خواهیم بود تا لحظات تکرار نشدنی را در خاطرات خود، دوستان و خانواده گرامیتان را ثبت کنید.

پر طرفدارترین ویلاهای منطقه شمشک، کلبه‌های چوبی این شهرستان هستند که در کوهپایه‌های کوه‌های شمالی ایران قرار گرفتند و علاوه بر اینکه منظره‌ای رویایی را پیش روی شما نمایان خواهند کرد؛ دارای امکانات کامل رفاهی هستتند تا اقامت شما را ایمن و پر از اسایش و راحتی بسازند. همین حالا برای اجاره ویلا شمشک اقدام و با خیالی اسوده سفر خود را آغاز کنید.
آگهی۳

کرج

کرج چند سالیست تبدیل به یکی از قطب‌های اجتماعی و شغلی ایران شده‌است. دفاتر بسیاری از شرکت‌ها در این شهر قرار گرفته و بسیاری از افراد مجبورند برای شرکت در جلسات خود به این شهر سفر کنند. ما برای رفاه حال شما عزیزان اقدام به جمع آوری لیستی از بهترین ویلاها و آپارتمان های کرج کرده‌ایم که شما می‌توانید با کمترین قیمت برای اجاره و رزرو آن‌ها اقدام کنید و نگرانی از بابت محل اسکان خود در طول سفر به این منطقه را نداشته باشید. در تمامی لحظات سفر لوکس ویلا شما را همراه خواهد کرد تا بهترین اقامت خود را در بهترین اقامتگاه‌های کرج تجربه کنید.شما میتوانید برای اجاره روزانه آپارتمان در کرج به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید.

اما کرج تنها برای کار و انجام مسائل اداری نبوده، بلکه دارای مناطق بسیار زیبا، مناظر فوق العاده و آب و هوایی دلپذیر است. برای آشنایی با مناطق دیدنی و تفریحات جذاب آن با ما همراه باشید.

مناطق تفریحی و دیدنی کرج

اما سفر به کرج فقط مختص جلسات اداری نیست. این منطقه دیدنی‌های بسیاری دارد که شما با سفر به این شهر می‌توانید از این مناطق دیدن کنید و روزهای خاطره انگیزی را بسازید. باغ های جهان نما، روستاهای اطراف کرج مانند کردان و … از جمله دیدنی های کرج هستند که شما می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.  شاید از میان معروف‌ترین و محبوب‌ترین مناطق دیدنی نزدیک کرج بتوان از جاده‌ی زیبای چالوس، روستای شهرستانک و روستای طالقان نام برد.اگر قصد اجاره ویلا با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

با روحیه و پر از انرژی به این شهر سفر کنید و سعی کنید یک روز از سفر خود را به گشت و گذار در جاده ی زیبای چالوس بپردازید. در این جاده رستوران‌های متنوع و با کیفیتی احداث شده‌اند که شما با خیالی راحت می‌توانید غذای مورد علاقه‌ی خود را میل کنید و از طبیعت و آب و هوای این منطقه نهایت لذت را ببرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها