|
کدخبر: 310998

از ساخت مسکن ۲۵ متری چه خبر؟

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ساخت مسکن ملی یا مشارکتی با متراژ ۲۵ متر توسط دولت در تهران را تکذیب کرد.

راه و مسکن از ساخت مسکن ۲۵ متری چه خبر؟

در جدیدترین مورد حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در این باره گفته است: در هیچ کدام از پروژه‌های ساخت مسکن، ساخت‌وساز مسکن ۲۵ متری را در برنامه نداریم و ضمن تکذیب این موضوع به شدت با این رویکرد در تهران مخالفیم.

وی افزود: ساخت پروژه‌های مسکن کوچک مقیاس در برنامه دولت نیست و در مسکن ملی هم مطابق با آورده مردمی و توان اقشار و دهک‌های مختلف ساخت مسکن را دنبال و کوچکترین مقیاس تحویلی مسکن، ۵۵ متری خواهد بود.

جنتی از تلاشهای مستمر این اداره کل برای افتتاح دو هزار واحد مسکونی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این افتتاح ملزم به عزم دستگاههای خدمات رسان است.

وی متراژهای واحدهای نهضت ملی مسکن در حال ساخت استان تهران را ۵۵، ۶۵، ۸۵، ۷۵ و ۹۰ متر مربع اعلام کرد و از متقاضیان خواست در این خصوص نگران نباشند.

اواسط مهرماه امسال نیز وزارت کار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطالبه مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران به‌عنوان همراه در دیدار یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشت، تسهیل و حمایت از تشکیل تعاونی‌های مسکن بود که با توجه به انطباق با مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت مردمی سیزدهم مورد تأیید آقای وزیر قرار گرفت.

با توجه به اینکه ساخت مسکن و به‌ویژه ورود به جزییاتی چون متراژ و نقشه آن در حوزه مأموریت‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ‌گاه اعلام و اعمال نظری در این زمینه نداشته و این ادعا قویاً تکذیب می‌شود.

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها