|
کدخبر: 305624

وثیقه چیست؟

راه و مسکن وثیقه چیست؟

اجاره وثیقه یا بعبارتی اجاره سند فرایندی است که بمنظور تودیع  به مراجع قضایی و یا ارائه به بانک برای دریافت وام مورد استفاده قرار میگیرد . بعبارتی وثیقه دارایی غیرمنقولی است که در ازای ضمانت  نزد دادگاه ها ، دادسرا ها و یا بانک ها می‌گذارند ، در لغت وثیقه به معنی  «استوار» یا «آنچه بدان اعتماد شود» و «محکم کاری» است . به عبارتی کاربرد اجاره وثیقه در مراجع قضایی بمنظور تامین قرارها صادره بوده بطوریکه تنها با تودیع وثیقه آزادی فرد متهم و بازداشت شده امکانپذیر است . این کار باعث میشود که  متهم با تامین وثیقه تا روز دادگاه در خارج از زندان و یا آزاد باشد، اما در زمان تشکیل دادگاه باید پاسخگوی اتهامات خود بوده و در صورت مجرم شناخته شدن میبایست خود را به مرجع قضایی معرفی و تحویل نماید . شما میتوانید برای کسب اطمینان از خدمات گروه حقوقی وثیقه آنلاین برای اجاره وثیقه کمک بگیرید .

شرایط اجاره وثیقه

در صورتی که هر فردی به هر دلیلی به مراجع رسیدگی کیفری قضایی کشور احضار شود و یا اگر ابلاغی مبنی بر مبنی بر حضور در دادسرا دریافت کردید، از همان بدو شروع  پرونده بعنوان متهم شناخته می شوید. در این حالت بنابر ماهیت پرونده و تشخیص مرجع قضایی قرار وثیقه ای متناسب با شدت جرم برای متهم یا متهمان صادر و متهم میتواند با تامین وثیقه ملکی و ارائه وثیقه به دادگاه یا همان تودیع وثیقه به قید ضمانت آزاد شود. میزان مبلغ وثیقه کاملا به تصمیم مرجع محترم قضایی و نوع و شرایط پرونده بستگی دارد .

ارتباط با گروه حقوقی وثیقه آنلاین

بمنظور ازتباط با گروه حقوقی وثیقه آنلاین میتوانید به آدرس وب سایت رسمی این مجموعه به نشانی https://vasighe.online مراجعه نمایید .

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها