|
کدخبر: 292026

وضعیت بحرانی جاده زنجان به قزوین

قزوینیان، مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: آزادراه زنجان به قزوین به هیچ وجه به لحاظ آسفالت وضعیت خوبی ندارد و در طول ۱۰ ماه گذشته و با پیگیری‌های انجام شده، حساسیت این موضوع را دوچندان کردیم.

جعفر قزوینیان با بیان اینکه آزادراه زنجان به قزوین به هیچ وجه به لحاظ آسفالت وضعیت خوبی ندارد،گفت: تلاش کردیم در طول ۱۰ ماه گذشته و با پیگیری‌های انجام شده، حساسیت این موضوع را دوچندان کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این زمینه مجوز بهسازی این آزادراه را صادر و پیمانکار طرح مذکور نیز انتخاب شده است،بیان داشت: در حال حاضر مراحل تجهیز کارگاه توسط پیمانکار در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: اوایل اردیبهشت‌ماه شاهد راه‌اندازی کارخانه آسفالت در محدوده شهر هیدج خواهیم بود و هر چند با سایر کارخانه‌های تولید آسفالت در استان نیز قرارداد منعقد شده و به همین خاطر این قول را به مردم استان می دهیم که امسال شاهد آزادراه متفاوتی در حوزه زنجان به قزوین خواهند بود.

قزوینیان تاکید کرد: در حال حاضر آزادراه زنجان به تبریز در اختیار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیست و سرمایه‌گذار این پروژه متولی نگه‌داری این آزادراه است و بنا به دلایلی که این سرمایه‌گذار ارائه می‌دهد، بعد از ۱۲ سال نسبت به انجام روکش سراسری آسفالت آزادراه زنجان به تبریز اقدام نکرده است.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اهتمام مراجع قضائی و مسئولان عالی‌رتبه استان، سال گذشته موفق به روکش هفت کیلومتر از این آزادراه شدیم.

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها