|
کدخبر: 274169

خبر خوش برای این دسته از زائران اربعین

رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در پروازهای اربعین، زائران اربعین در صورت لغو بلیت خود هیچگونه جریمه ای پرداخت نخواهند کرد.

عبدالرضا موسوی درباره برداشت پول از حساب و عدم صدور بلیت برای زائرین، گفت: به دلیل هجوم تعداد زیادی از هموطنان برای خرید بلیت‌، معمولا چنین اتفاقاتی پیش می آید.

وی افزود: واقعیت این است که شاید سیستم ها آمادگی این حجم از تقاضاها را نداشته باشند اما در صورت بروز چنین اشکالاتی، این موضوع از طرف همکاران بررسی و پاسخ مقتضی داده خواهد شد.

رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی اظهار داشت: به معاونان بازرگانی ابلاغ شد که حتما سایت ها را بررسی کنند که اگر احیانا بلیتی صادر نشده، بلیت ها صادر شود یا اینکه اگر پولی از حساب ها برداشت شده و بلیتی صادر نشده، قطعا آن پول پس داده خواهد شد.

موسوی در پاسخ به اینکه اگر پولی برداشت شود و استرداد نشود و بلیت هم رزرو نشده باشد تکلیف چیست، بیان داشت: اگر رزرو به درستی صورت نگرفته باشد، این یک اشکال فنی بین درگاه پرداخت با سیستم رزرو شرکت هواپیمایی است و قطعا نمی توان کاری کرد مگر اینکه پول به حساب آمده باشد. در صورت وجود ظرفیت حتما بلیت صادر خواهد شد ولی در غیر این صورت، پول پس داده می شود.

وی خاطر نشان ساخت: در پروازهای اربعین توافق شده که جریمه کنسلی بلیت برای مسافران در نظر گرفته نشود و زائرین در صورت لغو بلیت قطعا بدون جریمه، به طور کامل پول خود را دریافت می کنند.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها