|
کدخبر: 273793

ترافیک سنگین در محورهای ارتباطی مازندران

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه محور ارتباطی کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده‌های مجلار، مکارود، انارک و هزارچم و همچنین در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل روستای همه‌جا تا نساء و محدوده‌های سه راهی دیزین و سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر و همچنین در مسیر رفت و برگشت جاده هراز  در محدوده‌های سه راهی چلاو و نارنجستان و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور در  محدوده‌های بایجان، شاهاندشت و آب اسک را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ جهان تاب با بیان این که محورهای کندوان و هراز دارای بارش پراکنده باران و محور فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت : در مسیر جنوب به شمال جاده فیرزکوه در محدود گیلاند، ترافیک خودرو نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران از مسافران و گردشگران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود ودیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها