|
کدخبر: 272906

آخرین خبر: مرزهای ایران و عراق باز شد!

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرز شلمچه به روی زائران اربعین باز شده؛ مرزهای مهران و چذابه هم به زودی بازگشایی خواهد شد.

چند روز پیش بود که اعلام قیمت ۶۰۰ هزار تومانی اتوبوس به مرزهای عراق از تهران حسابی سر و صدا کرده بود اما این پایان اخبار پیاده روی اربعین نبود! عصر روز دوشنبه ۷ شهریورماه میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اعلام کرد که به دلیل ناآرامی‌های اخیر در پایتخت و چند شهر دیگر عراق تمامی مرزهای این کشور بسته شده است. امروز ۸ شهریور سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی کشور خبر از بازگشایی مرز شلمچه به روی زائران اربعین داد و اعلام کرد سایر مرزها نیز در روزهای آتی بازگشایی خواهد شد.

مرز-ایران

هر ساله در روزهای منتهی به اربعین حسینی تعداد کثیری از هموطنانمان برای پیاده روی اربعین حسینی از مرزهای زمینی و هوایی وارد کشور عراق می‌شوند. در سال‌های گذشته هم به دلایل مختلفی مرزهای عراق به‌طور موقتی بسته شده بود که پس از چند روز این مرزها مجدد بازگشایی شد. سوالی که ذهن مخاطبان را به خود درگیر کرده این است که آیا به دلیل ناآرامی‌ها امکان بسته شدن مجدد مرزها وجود دارد یا خیر؟!

به دلیل ناآرامی‌های به‌وجود آمده در عراق و برخی ابهامات نمی‌توان به طور قطعی به این سوال پاسخ داد؛ به همین دلیل تعداد کثیری از افرادی که قصد سفر به کربلا معلی را داشتند امسال برای سفر معنوی و زیارتی، مشهد مقدس را به عنوان مقصد خود انتخاب کردند. با توجه به اینکه اول همین هفته پیش فروش قطار تا ۱۲ مهر ماه انجام شد، استقبال قابل توجهی از مقصد مشهد صورت گرفت.

مشهد

پیش بینی از حضور میلیونی زائران در مشهد مقدس

با توجه به ارائه خدمات سفر ارزان به مقصد مشهد توسط سوپر اپلیکیشن تاپ که زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، خدمات گردشگری و صنایع دستی به زائران ارائه می‌شود، امسال به نسبت سال‌های قبل استقبال بی‌نظیری از سفر به مشهد مقدس در ماه صفر خواهد شد. تاپ، سوپر اپلیکیشن وابسته به بانک پارسیان تورهای مشهد خود را از قیمت ۷۹۰ هزار تومان به زائران ارائه می‌کند. از ویژگی‌های این تورها قیمت ایده‌آل خدمات جانبی است! برای مثال خدمات فولبرد (ناهار و شام) این تورها برای ۳ روز و ۲ شب فقط ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

یعنی شما برای ۵ وعده غذایی باکیفیت فقط ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنید و این یعنی سفر ارزان و باکیفیت. البته ناگفته نماند که تاپ یک سوپر اپلیکیشن پرداختی است و ۷۰ سرویس کاربردی اعم از کارت به کارت، موجودی، شارژ و بسته، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت خلافی، استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی، چک صیادی، احراز هویت سجام، همراه بانک پارسیان و خدمات کامل گردشگری را در یک بستر امن به کاربران خود ارائه می‌دهد.

درصورتی که تمایل دارید تا ایام ماه صفر را در جوار خورشید هشتم باشید کافیست سوپر اپلیکیشن تاپ را از اپ استورهای مختلف دانلود و نصب کنید؛ همچنین در صورت تمایل می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۲۰۰۲۳۱۸ تماس حاصل کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها