|
کدخبر: 225351

قیمت آپارتمان های لوکس در تهران

در محله نیاوران یک آپارتمان لوکس ۲۶۰ متری فول امکانات با قیمت ۸۵ میلیون تومان در هر متر مربع تعیین شده است.

راه و مسکن قیمت آپارتمان های لوکس در تهران

قیمتهای نامتعارف آپارتمانهای لوکس و نیمه لوکس در تهران با بی‌اعتنایی بازار املاک مواجه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد حد متعارف قیمتی آپارتمانهای بزرگ متراژ و پنت‌هاوس در منطقه ۱ تهران بین ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان در هر متر مربع است و حتی نرخهای پایین‌تر نیز دیده می‌شود. متوسط قیمتهای قطعی در این منطقه بر اساس نرخ معاملات آبان ماه ۱۴۰۰ نیز متری ۷۲ میلیون تومان است. از طرف دیگر به طور معمول قیمت هر متر مربع از واحدهای بزرگ متراژ، پایین‌تر از نرخ هر متر از واحدهای کوچک است.

یک آپارتمان ۳۰۰ متری ۱۰ سال ساخت در محله نیاوران، فول امکانات با ۳ خواب مستر و یک سوئیت مجزا، نور از چند جهت، سه پارکینگ و سه بالکن به قیمت هر متر مربع ۷۶ میلیون تومان برای فروش، عرضه شده است.

در محله فرمانیه یک آپارتمان ۲۵۰ متری ۱۱ سال ساخت، چهار خوابه، طبقه چهارم، دارای امکانات کامل، تراس قابل چیدمان، سونا داخل واحد به قیمت ۵۶ میلیون تومان در هر متر مربع، آگهی شده است.

در محله نیاوران قیمت یک آپارتمان لوکس ۲۶۰ متری، شش سال ساخت، فول امکانات، سه خوابه، دارای سونا، استخر، جکوزی، سالن اجتماعات ۸۵ میلیون تومان در هر متر مربع تعیین شده است.

 

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها