|
کدخبر: 212872

ازسرگیری پروازهای کویت از فردا

درپی کاهش شیوع کرونا و صدور مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کویت، از فردا پروازهای برنامه‌ای برقرار می‌شود.

حسین جهانی مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در پی کاهش انتشار کرونا ویروس و صدور مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کویت، از فردا  دوشنبه ۱۰ آبان‌ ماه امسال  پروازهای برنامه‌ای از مبدا فرودگاه‌های شیراز، مشهد، اهواز و لار به مقصد کویت برقرار می‌شود، گفت: اولین پرواز برنامه‌ریزی شده از فرودگاه شهید دستغیب شیراز در روز دوشنبه ۱۰ آبان‌ امسال  با هواپیمای ایرباس A۳۱۹ انجام می‌شود.

او ادامه داد: این مسیر پروازی در روزهای دوشنبه هر هفته با شماره پرواز ۶۶۵ در ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه فرودگاه شیراز را ترک و در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه کویت می‌شود.

جهانی بیان کرد:  برگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۶۶۴ در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه فرودگاه کویت را به مقصد شیراز ترک می کند و در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه شیراز به زمین می‌نشیند.

 پرواز هفتگی ایران ایر از مشهد به کویت و بالعکس

 سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیان اینکه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  از روز چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه  امسال هم  در راستای گسترش پروازهای منطقه‌ای، پرواز مشهد به کویت را برقرار می‌کند، اظهار کرد: این مسیر پروازی در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته با هواپیمای ایرباس A۳۲۰ انجام می‌شود.

جهانی بیان کرد: این پرواز با شماره پرواز ۶۶۹ در روزهای چهارشنبه هر هفته در ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود و بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت۱۳ و ۴۵ دقیقه (به وقت محلی) فرودگاه کویت را به مقصد مشهد ترک می‌کند.

سخنگوی ایران ایر اظهار کرد:  پرواز روزهای شنبه نیز در ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه از فرودگاه مشهد پرواز می‌کند و برگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه کویت پرواز و در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

پرواز هفتگی  ایران ایر  از اهواز به کویت

جهانی با بیان اینکه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنین  در راستای افزایش پروازهای بین‌المللی خود از روز ۱۴ آبان ماه امسال  پرواز اهواز به کویت را برقرار می‌کند، اظهار کرد: این پرواز در جهت گسترش پروازهای بین‌المللی،  از جنوب غربی کشور صورت گرفته است که با این پرواز تسهیلات تردد هموطنان ساکن استان خوزستان فراهم می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی یادآور شد: پرواز اهواز به مقصد کویت در روزهای جمعه هر هفته با شماره پرواز ۶۷۳ با بهره گیری از هواپیمای ایرباس A۳۱۹ در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه از فرودگاه اهواز پرواز و در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه کویت می‌شود بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۶۷۲ در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه پرواز و در ساعت ۲۲ و ۳۰ در فرودگاه اهواز به زمین می‌نشیند.

 پرواز لار به کویت مسیر جدید ایران ایر

 سخنگوی  ایران ایر با بیان اینکه  تعداد مقاصد پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از فرودگاه لار افرایش یافته است، گفت:  مسیر جدید لار به کویت به عنوان جدیدترین مسیر پروازی فرودگاه لار برنامه‌ریزی شده است و این مسیر پروازی از روز ۱۴ آبان‌ماه امسال  در روزهای جمعه هر هفته با هواپیمای ایرباس A۳۱۹ برقرار می‌شود.

جهانی اظهار کرد:  پرواز رفت این مسیر با شماره پرواز ۶۷۵ در ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه فرودگاه لار را ترک و در ساعت ۹ و ۴۵ وارد فرودگاه کویت می‌شود و بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۶۷۴ در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه پرواز و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه لار بر زمین می نشیند.

او در پایان یادآور شد: پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر از فرودگاه لار به فرودگاه دبی پرواز می‌کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر