|
کدخبر: 204201

میزان تسهیلات ساخت مسکن چقدر است؟

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: تمامی طرح‌های حمایتی مسکن مشمول مشوق‌ها و تخفیف‌های دولتی هستند.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه قانون جهش تولید و طرح اقدام ملی همگی جزو طرح‌های حمایتی دولت در حوزه مسکن محسوب شده‌اند و در راستای سیاست تولید مستمر مسکن برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند، توضیح داد: تمامی طرح‌های حمایتی مسکن مشمول مشوق‌ها و تخفیف‌های دولتی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در جلسه‌ای که با موضوع مسکن به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شد تاکید بر اجرای طرح جهش تولید مسکن و گسترش آن شد که جزو سیاست‌های پیش‌روی وزارت راه و شهرسازی است.

محمودزاده با اشاره به اینکه دولت هیچ واحد مسکونی را نمی‌سازد و تنها بسترسازی برای تولید مسکن می‌کند، تصریح کرد: سیاست بزرگ دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر و انبوه مسکن است.

او بیان کرد: هر امتیازی که دولت بتواند برای مسکن حمایتی مصوب کند به تمامی پروژه‌ها از جمله طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن، تعلق می‌گیرد. به عنوان نمونه افزایش سقف وام مشمول واحدهای آغاز شده و در حال تکمیل خواهد شد و همچنین تخفیف‌های اعمال شده برای طرح جهش تولید مسکن شامل حال طرح اقدام ملی مسکن نیز می‌شود.

این مقام مسئول درباره میزان تسهیلات وام ساخت مسکن هم گفت: میزان سا-خت وام مسکن هم مشخص شده است و براساس قیمت تمام شده متفاوت است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر