|
کدخبر: 184791

جزئیات فرود اظطراری پرواز تهران_تاشکند در مشهد

هواپیمایی زاگرس اعلام کرد: فرود پرواز تهران - تاشکند در مشهد به دلیل یک سری مشکلات در داخل ازبکستان بود.

راه و مسکن جزئیات فرود اظطراری پرواز تهران_تاشکند در مشهد

مدیر روابط عمومی هواپیمایی زاگرس در مشهد علت فرود پرواز تهران- تاشکند در فرودگاه مشهد را وجود مشکلاتی در داخل ازبکستان عنوان کرد.

مهدی مقتدری درخصوص علت مجوز نداشتن پرواز تهران- تاشکند و فرود این پرواز در فرودگاه هاشمی نژاد، اظهار کرد: به طور کلی چنانچه هواپیمایی مجوز نداشته باشد اجازه پرواز به او داده نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی زاگرس با تاکید بر اینکه در صورت نداشتن مجوز پرواز از فرودگاه امام نمی‌توانست استارت بزند، ابراز کرد: پروازهای خارجی زمانی که از آسمان چند کشور عبور می‌کنند یک برنامه پرواز دارند که مشخص می‌کند هواپیما از فضای چه کشورهایی می تواند عبور کند و زمانی که تاییدیه از این کشورها دریافت کند از فرودگاه مبداء به سمت فرودگاه مقصد استارت می‌زند.

وی علت این تاخیر پروازی را وجود یک سری مشکلات در داخل کشور ازبکستان عنوان کرد و گفت: ما قبل از پرواز تاییدیه ازبکستان را گرفتیم و استارت زدیم، پس از آن ازبکستان به ما اعلام کرد یک سری اسناد شما(هواپیمایی زاگرس)به دست ما نرسیده که ما دوباره اسناد را برایشان ارسال کردیم.مقتدری در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه گفت: این پرواز تا ۹۰ دیگر فرودگاه مشهد را به مقصد تاشکند ترک می‌کند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها