|
کدخبر: 156929

قیمت خانه در قیطریه تهران + جدول

قیطریه محله‌ای در شمال تهران است و در منطقه یک شهرداری قرار دارد؛ این محله به مترو قیطریه دسترسی داشته و از نظر سایر راه‌های دسترسی نیز وضعیت مناسبی را داراست.

راه و مسکن قیمت خانه در قیطریه تهران + جدول

نرخ مسکن در این محله از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر بوده و در یک ماه اخیر واحدهای این محله بین ۴۰ تا ۷۵میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است؛ البته کارشناسان مشاور املاکی که در این محله فعالیت دارند، ارقام بالاتری را اعلام می‌کنند. در ادامه این گزارش به بررسی واحدهایی که طی یک ماه اخیر در قیطریه معامله شده است خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یک واحد آپارتمان ۱۰۹متری و ۴سال ساخت در خیابان فاطمیه متری ۷۴میلیون و ۷۲۸هزار تومان معامله شد. واحدی ۱۳۴متری و ۳سال ساخت در خیابان قیطریه با نرخ ۶۵میلیون و ۱۲۳هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

واحدی ۸۷متری و ۱۶سال ساخت در خیابان قیطریه جنوبی با نرخ ۵میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان معامله شد؛ همچنین نرخ مسکن برای معامله واحدی ۱۲۱متری و ۱۷سال ساخت در خیابان شهید قلندری ۶میلیاد و ۵۰میلیون تومان بوده است.

هزینه مورد نیاز جهت معامله یک دستگاه آپارتمان ۸۸متری و ۳۵سال ساخت در خیابان بهار شمالی ۴۸میلیون و ۶۸۶هزار تومان در هر متر مربع بود. واحدی ۶۷متری و ۲۵سال ساخت در خیابان مهر چهارم متری ۴۳میلیون و ۸۵۵هزار تومان به فروش رفت.

واحدی ۹۱متری و ۲۱سال ساخت در خیابان فاطمیه نیز متری ۴۲میلیون تومان معامله شد که ارزان‌ترین واحد معامله‌شده در این محله طی یک ماه اخیر محسوب می‌شود.

قیمت_مسکن_در_تهران

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    بی شرف

ارسال نظر