|
کدخبر: 154366

افتتاح چند ایستگاه در خط ۷ مترو تهران

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ایستگاه بسیج که در تقاطع بزرگراه بسیج و بزرگراه شهید محلاتی قرار دارد، شهریور ماه ۱۳۹۸ با یک ورودی (ورودی جنوبی) افتتاح و جهت استفاده شهروندان محدوده جنوب شرق تهران در منطقه ۱۴ شروع به کار کرد.

راه و مسکن افتتاح چند ایستگاه در خط ۷ مترو تهران

مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرد فردا چهارشنبه ۲۹ بهمن همزمان ورودی شمال غربی ایستگاه میدان صنعت و ورودی شمالی ایستگاه بزرگراه بسیج افتتاح خواهند شد.

علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران با اعلام این مطلب افزود: ورودی نخست ایستگاه میدان صنعت در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده بود لذا با عنایت به لزوم افتتاح و راه‌اندازی ورودی‌های دوم در هر ایستگاه مترو به جهت سهولت دسترسی شهروندان و همچنین تحقق الزامات ایمنی، ورودی دوم ایستگاه میدان صنعت و سالن فروش بلیت مستقل آن در دستور کار جهت بهره‌برداری قرار گرفت که این امر در هفته جاری محقق خواهد شد.

وی افزود: با تکمیل این ورودی، حجم مسافران ورودی و خروجی این ایستگاه افزایش یافته و همچنین دسترسی شهروندان در ضلع شمالی میدان صنعت (ابتدای بلوار پاک‌نژاد) به ایستگاه تسهیل خواهد شد؛ ضمن اینکه به دنبال بهره‌برداری از ورودی شمالی ایستگاه میدان صنعت، دسترسی به نیم‌طبقه تجاری احداث شده در فضای ایستگاه میسر شده و شهروندان از خدمات آتی آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه با اشاره به دومین افتتاحیه روز چهارشنبه گفت: ایستگاه بسیج که در تقاطع بزرگراه بسیج و بزرگراه شهید محلاتی قرار دارد، شهریور ماه ۱۳۹۸ با یک ورودی (ورودی جنوبی) افتتاح و جهت استفاده شهروندان محدوده جنوب شرق تهران در منطقه ۱۴ شروع به کار کرد.

علی امام در پایان گفت: با افتتاح ورودی شمالی ایستگاه بزرگراه بسیج، ضمن سهولت دسترسی شهروندان ساکن در محدوده بزرگراه شهید محلاتی به شبکه حمل‌ونقل ریلی، کاهش حوادث و تصادفات جرحی و فوتی در این محدوده را انتظار خواهیم داشت.

همچنین به منظور تامین ایمنی هرچه بیشتر مسافران در مواقع ضروری، پله فرار مرتبط با ورودی شمالی این ایستگاه، همزمان با این افتتاح به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها