|
کدخبر: 146545

واریز آورده در سامانه مسکن ملی تمدید شد

صادقی فر گفت: تمدید مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دارای شرایط از جمله کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار که پیش از این ثبت نام کرده‌اند تا پایان دی ماه است.

راه و مسکن واریز آورده در سامانه مسکن ملی تمدید شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار با بیان اینکه مهلت واریزآورده در سامانه جامع ملی مسکن تا پایان دی ماه تمدید شد گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه https: //tem.mrud.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و فاه اجتماعی درباره جزییات تمدید طرح اقدام ملی مسکن گفت: تمدید مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دارای شرایط از جمله کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار که پیش از این ثبت نام کرده‌اند تا پایان دی ماه است.

وی ادامه داد: برای ثبت نام جدید در ۱۸۳ شهر جدید، در۷۷۰شهرظرفیت لازم وجود دارد که فرصت بسیار خوبی در جهت تامین سرپناه و مسکن مناسب برای عموم متقاضیان به ویژه کارگران و بازنشستگان عزیزفراهم است.

صادقی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه https: //tem.mrud.ir ثبت نام خود را انجام دهند گفت: طبق برآوردها نرخ تمام شده مسکن حدود ۳میلیون تومان است که شروط لازم برای ثبت نام در سامانه ذکر شده است. حداقل بازه زمانی برای تحویل مسکن حدود ۳سال است. در هفته آینده به احتمال زیاد، وزارت مسکن خبر از تسهیلات برای تأمین مبلغ مسکن را اعلام می‌کند.

وی با اعلام اینکه تأمین مسکن کارگران در چندین مدل طراحی شده است گفت: مدل اول حمایت از کارگران ثبت‌نام‌شده در طرح اقدام ملی مسکن است، طرح ۲ حمایت از کارفرمایان برای اجرای ماده ۱۴۹ قانون کار است.

مدل ۳ احداث واحدهای مسکونی توسط شرکت‌های تابعه وزارت کار برای کارگران فاقد مسکن شاغل در مجموعه خود، مدل ۴ همکاری در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تعاونی‌های مسکن کارگران و مدل ۵ همکاری در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر، مدل ۶ تأمین مسکن دهک‌های ۱ تا ۳ با همکاری بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج مستضعفان، کمیته امداد و خیرین مسکن‌ساز، مدل ۷ تأمین مسکن جوانان کارگر با همکاری وزارت راه، وزارت ورزش و وزارت کار و مدل ۸ تأمین مسکن کارگران وزارت کار و سازمان‌های تابعه با همکاری وزارت راه، مدل ۹ تأمین مسکن استیجاری حمایتی برای خانواده‌های کارگری است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها