|
کدخبر: 121532

معاون وزیر کار اعلام کرد؛

آخرین آمار از تحویل واحدهای مسکن مهر

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۴۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و۷۷۰ درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده است.

راه و مسکن آخرین آمار از تحویل واحدهای مسکن مهر

جعفر کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در دهه۶۰ تعاونی های مصرف در ذهن مردم ثبت شدند زیرا کمک های بسیار خوبی به حاکمیت برای تولید کالای اساسی ارائه می دادند.

او ادامه داد: سیر تحول تعاون طوری پیش رفت که فروشگاه های زنجیره ای روی کار آمدند ما در حال حاضر ۹۴ هزار تعاونی در حوزه تولید، توزیع و خدمات داریم و ۵۴درصد آنها در حوزه تولیدی و ۱۰۷ مردم کشور هم در حوزه تعاون در حال فعالیت هستند.

کبیری بیان کرد: در گذشته وزارت مسکن، مسئول سیاست های بخش مسکن بود و امکان بیشتری برای تعاونی های مسکن داشت که زمین های ارزان قیمت در اختیارشان قرار دهد اما با افزایش جمعیت و منابع محدود ارزی، روز به روز فعالیت ها محدود شد، در حال حاضر ۹ هزار تعاونی فعال مسکن داریم.

او اضافه کرد: ۸۴۰هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و ۷۷درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده، همچنین امروز ۳۸۳ پروزه در حوزه های مختلف تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۲۶ هزار نفر با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می کنیم و انشااله بتوانیم در سال جهش تولید بیش از پیش موفق باشیم زیرا این تعاونی ها هستند که تاب آوری اقتصاد کشور ما را افزایش می دهند.

کبیری گفت: برای تعاونی های جوانان، زنان و دانش بنیان ها یک خط اعتباری ویژه در اختیار دادیم تا بتوانند تا سقف ۱ میلیارد تومان بدون وٍثیقه برای کار خود دریافت کنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها