|
کدخبر: 36918

دعوای شیپور و کافه بازار بالا گرفت!

به گفته مدیرعامل کافه بازار، دلیل حذف شیپور از کافه بازار پرداخت نکردن ۳۰٪ از درآمد درون برنامه‌ای به کافه بازار بوده است!

گسترش‌نیوز: امین امیرشریفی مدیرعامل کافه بازار اظهار داشت: براساس قوانین ما، اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهند فروش کالا یا محتوای دیجیتال درون‌برنامه‌ای داشته باشند، می‌بایست ۳۰ درصد از درآمد خود از این محل را به ما پرداخت کنند. اپلیکیشن دیوار هم همین کار را می‌کند و اگر برنامه‌ای این قانون را رعایت نکند، انتشار آن را متوقف می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شیپور پرداخت درون‌برنامه‌ای نداشته است اما در مقطعی مسوولان برنامه شیپور تصمیم گرفتند درآمد درون‌برنامه‌ای داشته باشند و با این حال، از پرداخت حق کافه بازار سر باز می‌زدند. پرسنل ما با مسوولان این برنامه تماس گرفتند و درخصوص حذف آن درصورت عدم رعایت شرط ۳۰ درصدی، اطلاع دادند. ما این اپلیکیشن را بدون اطلاع مسوولان شیپور حذف نکردیم.

شریفی افزود: ما با اپلیکیشن‌ها قرارداد می‌بندیم و اگر قوانین از سوی آنها رعایت نشود، نسبت به حذف آنها اقدام می‌کنیم اما این اتفاق کمتر رخ می‌دهد و اغلب اپلیکیشن‌ها در بازار هستند.

مدیرعامل کافه بازار افزود: درحال‌حاضر اپلیکیشن شیپور پرداخت درون‌برنامه‌ای را حذف کرده و دوباره به کافه بازار برگشته است.

شریفی درخصوص این موضوع که در سرچ کافه بازار به جای بعضی برنامه‌ها نام برنامه‌های دیگر ظاهر می‌شود و مثلا به جای شیپور، دیوار ظاهر می‌شود، گفت: سرچ یک الگوریتم دارد. زمانی که شما چیزی را سرچ می‌کنید، محتوای مرتبط با آن ظاهر می‌شود. اگر نخستین محتوا در کافه بازار وجود نداشته باشد، سایر محتواهای مرتبط ظاهر می‌شود. این الگوریتم استاندارد سرچ است و ما در این فرآیند دستکاری نمی‌کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها