|
کدخبر: 294563

خودرو سرویس لاماری معرفی شد + عکس

شرکت آرین پارس موتور امروز از محصول لاماری ایما ویژه امداد خودرو رونمایی کرد.

خودرو خودرو سرویس لاماری معرفی شد + عکس

طرح ‌های بکار رفته در نمای ظاهری خودرو امدادی لاماری ایما هم راستا با هویت بصری مطابق با برند لاماری طراحی شده است و از مدل سازی سه بعدی پیشرفته برای تجهیزات داخلی کابین استفاده شده است.

این شرکت در نظر دارد تا ۳۲ دستگاه خودرو سرویس برند لاماری را در سراسر کشور بین نمایندگان توزیع کند، به طوری که هر نماینده این مجموعه یک یا دو خودروی امداد سیار را در اختیار داشته باشد و برای کار امدادرسانی به مشتریان شرکت خدمت کنند.

از جمله نکات قابل توجه در طراحی این خودرو سرویس شرکت آرین پارس موتور، مشخصه شاخ گوزن در نمای جانبی، شبرنگ های زیر سپر جلو و عقب و چراغ های هشدار نارنجی بدون آژیر و بلندگو می تواند به آن اشاره شود.

برای نصب تجهیزات خدمات فنی در این خودروها، ابتدا یک مدل سه بعدی از داخل کابین خودرو تهیه گردیده و بر اساس آن، فضاسازی کاملاً منطبق بر نقشه خودرو انجام شده است که به دوام تجهیزات کمک می کند.

شرکت آرین پارس موتور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۸۰۰ دستگاه لاماری ایما را تولید و به بازار عرضه کرده است.

لاماری۱

خودروهای سرویس‌ لاماری به زودی به خدمات کوییک سرویس و سرویس در محل تجهیز خواهند شد. خودروهای لاماری سرویس برای ارائه خدمات کامل به امکاناتی مانند جامپ استارت، مخزن آب، جک، انواع آچار و ابزارهای سبک، کیت پنچرگیری، علائم هشداردهنده و دیگر ابزارهای لازم برای سرویس فوری مجهز شده‌اند.

کراس اوور لاماری ایما به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو GDI، با حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر، مجهز شده است. قدرت تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس دو کلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها