|
کدخبر: 272482

فروش خودرو در بورس صدای این نماینده مجلس را درآورد!

یک نماینده مجلس گفت: در کجای دنیا فروش خودرو از طریق مزایده است؟ این یک شارلاتانیزم جدید در حوزه خودروسازی برای ارتقاء قیمت خودرو است؛ چراکه نمی‌توانند در چارچوب قانون قیمت خودرو را افزایش دهند آن را در بورس عرضه می‌کنند.

خودرو فروش خودرو در بورس صدای این نماینده مجلس را درآورد!

لطف‌الله سیاهکلی، درباره بحث تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت که بین دولت و مجلس مطرح می‌شود، گفت: این بحثی است که در مجلس وجود دارد و امیدوارم در چند روز آینده تعیین تکلیف شود. در هر صورت یکسری فعالیت‌ها در وزارت بازرگانی جزو وظایف این وزارت‌خانه است که در وزارت صنعت نیست و یکسری وظایف در صنعت است که ربطی به بازرگانی ندارد، جدا شدن این‌ها به نظر من خوب است البته رأی مجلس را نمی‌دانم که با نظر من موافق یا مخالف باشد، آن نظر نمایندگان است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نظارت و تنظیم بازار جزو وظایف اصلی دولت است، اما آن را ضعیف مشاهده می‌کنیم، افزود: این امر در واقع وزیر صنعت را هم از صنعت می‌اندازد و هم از تجارت، زیرا آنقدر حجم کار زیاد است و گرفتاری روزمره در حوزه بازار وجود دارد که کار را سخت می‌کند. در حوزه صنعت کار‌ها بلندمدت، کنترل کیفی و تولید کمی و کیفی است و سیاست‌گذاری و استراتژی بلندمدت‌تری دارد. در حوزه بازار گاهی اوقات تصمیمات باید به لحظه گرفته شود بنابراین اشراف کامل و تسلط می‌خواهد و تنظیم بازار باید بلد باشند که من فکر می‌کنم امروز این‌گونه نیست و کار سخت است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها