|
کدخبر: 270427

آخرین قیمت خودروهای اقتصادی بازار + جدول

آخرین قیمت انواع خودروی پراید در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

با وجود کاهش نوسانات نرخ ارز، بازار خودرو در شرایطی است که تمایل چندانی به کاهش قیمت ندارد. اما بازار همچنان در رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد. اکثر افراد در بازار فروشنده هستند و خریدار کم است. این رکود در حدی است که کاهش نرخ ارز نیز دیگر در قیمت‌ ها تاثیرگذار نیست. با این حال برخی از خودروهای پراید با کاهش و برخی از آنها با افزایش قیمت مواجه شدند.

پراید وانت ۱۵۱ SE مدل ۱۳۹۹ بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت ۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان به فروش رفت. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با نرخ  ۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان معامله شد. قیمت پراید وانت ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ نیز نسبت به دیروز تغییر نکرد و با نرخ  ۱۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. پراید وانت ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت پراید SE۱۱۱  مدل ۱۳۹۹ نیز در بازار امروز تغییر نکرد و با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز با نرخ۱۷۹  میلیون تومان فروخته شد. پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۹ با نیز با نسبت به دیروز تغییری نکرد و  با قیمت ۱۸۷  میلیون تومان معامله شد.

آخرین قیمت انواع پراید در بازار امروز ۱۷ مرداد ماه به شرح جدول زیر است:

قیمت-پراید

ارسال نظر