|
کدخبر: 266319

آماده باش برای عرضه این خودروی جدید به بازار

منابع آگاه می گویند که از مهر ۱۴۰۱، نسخه جدید تارا اتوماتیک وارد بازار می شود و جایگزین نمونه فعلی خواهد شد.

تارا اتوماتیک جدید به چراغ های عقب متفاوتی مجهز شده و گرافیک جدیدی در کاسه چراغ پیوسته این خودرو استفاده شده است. همچنین قابلیت E-Call و تماس اضطراری SOS به نمونه ارتقا یافته این سدان ملی اضافه می شود و در کنار پنل چراغ سقف و دکمه سانروف، دکمه های مربوط به تماس مستقیم و اضطراری نصب می گردد. همچنین قرار است تا صندلی عقب تارا ۶AT تغییر کند و زیر آرنجی عقب به این خودرو اضافه شود.

در بحث قوای محرکه، ارتقایی در نظر گرفته نشده و همچنان قرار است تا تارا اتوماتیک با پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 پلاس و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به دست مشتریان برسد. منابع آگاه می گویند که از مهر ۱۴۰۱، تحویل تارا اتوماتیک با نسخه ارتقا یافته همراه خواهد شد و این نمونه جایگزین نسخه فعلی در خط تولید ایران خودرو می شود.

در حال حاضر تارا اتوماتیک به امکاناتی مانند ۴ کیسه هوا، سانروف، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، نمایشگر لمسی، سنسور نور و باران، شیشه های عقب دودی، سامانه کنترل پایداری و کنترل شروع حرکت در سربالایی، استارت دکمه ای، صندلی راننده و شاگرد با تنظیم برقی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، آینه های تاشو برقی، تهویه الکتریکی دستی، ترمزهای جلو و عقب دیسکی و… مجهز است.

همچنین پیشرانه این خودرو که از نوع ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است، ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک ساخت DAE (با فناوری HPT) نیز توان را به چرخ های جلوی تارا اتوماتیک می رساند. حالت تیپ ترونیک، اسپرت و برقی نیز برای جعبه دنده AT تارا در نظر گرفته شده است.

منبع: اسب بخار
  • جبار ارسالی در

    مهندس مردم با قیمت خودرو مشکل دارن نه با خطر عقب خودرو
    قیمتها باید ۶۰ درص د بیاد پایین نه اینکه کاسه خطر عقب تعویض بشه

ارسال نظر