|
کدخبر: 253134

خودروی محبوب جوانان گران شد

قیمت پژو پارس LX در مدل ۱۴۰۱ که تغییرات قیمتی چندانی در روزهای گذشته نداشت، امروز ۳ میلیون تومان گران شد.

 امروز را می توان روز افزایش قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱ نامید؛ به طوری که اکثر خودروها در این مدل برخلاف چند روز گذشته ثبات قیمتی را شکستند و با افزایش روبرو شدند؛ به طوری که پژو پارس و ۲۰۷ مدل ۱۴۰۱ هر کدام به ترتیب ۳ و ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.

در معاملات امروز پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، در مدل ۱۴۰۱ ، ۲ میلیون تومان گران شد و ۳۸۶ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۰، که دیروز با افزایش سه میلیون تومانی، ۳۶۸ میلیون تومان معامله می‌شد، امروز هم ۲ میلیون تومان دیگر گران شد و به ۳۷۰ میلیون تومان رسید. در نسخه اتوماتیک و سقف شیشه با سال تولید ۱۴۰۰ این خودرو همچنان ۵۴۰ میلیون تومان معامله می شود.

۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱، کماکان ۲۷۸ میلیون تومان معامله می شود و نسبت به روزهای گذشته تغییر قیمتی نداشته است اما در مدل  ۱۴۰۰ این خودرو که در دو روزگذشته در مجموع ۵ میلیون تومان گران شده بود امروز هم با افزایش یک میلیونی به روند افزایشی خود ادامه داد و به قیمت ۲۷۰ میلیون تومانی رسید.

نسخه تیپ ۵ این خودرو در نسخه آپشنال با ۵ میلیون تومان افزایش و پس از چند روز ایستایی قیمت به ۳۳۰ میلیون تومان رسید و در نسخه کم آپشن که دیروز را با ۱ میلیون تومان افزایش قیمت به پایان رساده بود، امروز تغییری در قیمتش ایجاد نشد و همان ۳۲۳ میلیون تومان دیروز معامله شد.

رانا پلاس هم در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت باقی ماند و به ترتیب ۲۷۰ و ۲۸۲ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۱، بدون تغییر ۲۷۳ میلیون تومان معامله شد و در نسخه ۱۴۰۰ با افزایش ۱ میلیون تومانی به ۲۶۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس LX در مدل ۱۴۰۱ که تغییرات قیمتی چندانی در روزهای گذشته نداشت، امروز ۳ میلیون تومان گران شد و به ۳۵۳ میلیون تومان رسید. در نسخه ۱۴۰۰ برخلاف روزهای گذشته که ۵ میلیون تومان گران شده بود امروز تغییری در قیمتش نداشت و همان ۳۳۵ میلیون تومان گذشته معامله شد. در نسخه ساده هم این خودرو با ثبات قیمتی همراه بود و همان ۲۸۰ میلیون دیروز معامله شد.

دنا معمولی هم در نسخه ۱۴۰۱، پس از کاهش ۳ میلیونی دیروز امروز تغییر قیمتی نداشت و همان ۳۷۲ میلیون تومان معامله شد، در مدل ۱۴۰۰ این خودرو تغییر قیمت نداشت و همان ۳۶۰ میلیون تومان روز گذشته معامله شد.

تارا اتوماتیک در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ افزایش قیمت داشت و هر دو مدل با افزایش ۵ میلیون تومانی به ترتیب ۵۳۵ و ۵۵۰ میلیون تومان معامله می شوند. نسخه های دستی این خودرو هم در مدل های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت به ارزش ۳۹۷ و ۴۱۲ میلیون تومان معامله شدند.

شاهین هم در بازار پس از جهش ۵ میلیون تومانی در اواخر اسفند ماه مدت هاست در مدل G بدون تغییر و ۳۴۰ میلیون معامله می شود.

پراید هم در هر دو مدل ۱۱۱ و ۱۳۱ پس از افزایش چند میلیونی در روزهای گذشته بدون تغییر قیمت همان ۱۸۸ میلیون در مدل ۱۱۱ و ۱۷۱ میلیون در مدل ۱۳۱ معامله می شوند. تیبا هم مانند روزهای گذشته در هر دو نسخه صندوقدار و هاچبک بدون تغییر، به ترتیب ۱۷۰ و ۱۸۳ میلیون تومان معامله شدند.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر