|
کدخبر: 248720

خرید بنز c۳۰۰ چقدر تمام می شود؟ + قیمت

قیمت سدان جدید C۳۰۰ از ۴۴ هزار و ۶۰۰ دلار شروع می‌شود که ۱۹۵۰ دلار بیشتر از قبل است.

شرکت خودروسازی مرسدس با افزایش قیمت این سدان جدید، تریم های جدیدی از این خودرو معرفی کرد که شامل مدل‌های پرمیوم، انحصاری و پیناکل می شود.

سدان C۳۰۰ که قیمت آن از ۴۴ هزار و ۶۰۰ دلار شروع می‌شود، اولین مدل از مدل‌های جدید نسل W۲۰۶ خواهد بود که وارد بازار ایالات متحده می‌شود، در حالی که مدل‌های کوپه و کانورتیبل نسل قبلی در کنار سدان جدید به فروش خواهند رسید.

قیمت اولیه C۳۰۰ Premium  یک هزار و ۹۵۰ دلار بیشتر از C۳۰۰، ۲۰۲۱ است و تریم پایه به طور استاندارد با تجهیزاتی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی ۱۱.۹ اینچی، نظارت بر نقاط کور، چرخ‌های ۱۸ اینچی، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و سانروف ارائه می‌شود.

Exclusive از ۴۶ هزار و ۸۵۰ دلار شروع می‌شود و سیستم کمک پارک، نور محیط، شارژ بی سیم تلفن هوشمند و سیستم صوتی ارتقا یافته را به آن اضافه می‌کند. نسخه Pinnacle با ۴۸ هزار و ۵۵۰ دلار، با یک صفحه نمایش جدید و یک نمایشگر هدآپ عرضه می شود.

مرسدس همچنین گزینه‌های مستقلی را ارائه می‌دهد، اما هنوز قیمت کامل را منتشر نکرده است. همه مدل‌های C۳۰۰ با موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۲۵۵ اسب بخاری با سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی عرضه می‌شوند. دیفرانسیل عقب و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک استاندارد هستند.

قرار همچنان مدل‌های قدرتمندتر AMG عرضه شوند، همچنین از موتور‌های چهار سیلندر بنزینی با سیستم هیبریدی استفاده خواهند کرد.

طبق گفته مرسدس، سدان کلاس C بازطراحی شده در بهار امسال وارد نمایندگی‌های ایالات متحده خواهد شد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر