|
کدخبر: 232346

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای در چه محدوه ای است؟

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای که به اسم پانوراما نیز شناخته می‎شود، محبوبیت بالایی در بازار ایران پیدا کرده و ما در این خبر به قیمت نسخه‌های مختلف آن اشاره خواهیم کرد. پس اگر تمایل دارید از قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (پانوراما) در روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ آگاه شوید، توجه شما را به ادامه این متن جلب می‌کنیم.

در ابتدا باید تاکید کنیم که قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای در تاریخ ۱۹ دی ماه نسبت به روز قبل تقریبا ثابت مانده و فقط قیمت ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۹۹ حدود سه دهم درصد در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته کاهش پیدا کرده است. بر این اساس قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک مدل ۱۴۰۰  به عنوان گرانترین عضو خانواده پژو ۲۰۷ ، تقریبا به ۵۵۸ میلیون تومان رسیده است که حدود ۳ میلیون افزایش در مقایسه با قیمت هفته قبل را نشان می‌دهد؛ قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده ای مدل ۱۴۰۰ هم گرچه در مقایسه با روز گذشته ثابت مانده اما از یکشنبه هفته قبل تا امروز حدود سه میلیون گران شده و نمودار قیمتش رقم ۳۸۰ میلیون تومان را ثبت کرده است.

لازم به ذکر است که پژو ۲۰۷ ایران خودرو از موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ tu۵ قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر دریافت می‌کند. یک گیربکس ۵ دنده دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک هم وظیفه انتقال قدرت به سمت چرخ‌ها را بر عهده دارد. همچنین باید اشاره کنیم که پژو ۲۰۷i در اصل نسخه فیس لیفت پژو ۲۰۶ تیپ پنج بوده و این دو هاچبک فرانسوی از نظر فنی کاملا مشابه هم هستند. در ضمن ۲۰۷ ایران خودرو با نمونه حاضر در بازار اروپا با همین نام (پژو ۲۰۷) متفاوت بوده و این دو خودرو فرانسوی محصولاتی متفاوت از هم محسوب می‌شوند.

در ادامه قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای(پانوراما) در روز یکشنبه ۱۹ دی ماه در قالب جدول زیر به اطلاع  رسیده است که البته باید نوسانات بازار و تغییر احتمالی قیمت‌ها نسبت به ارقام جدول را هم مد نظر داشته باشید.

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) / دی ماه ۱۴۰۰
نوع خودرو
مدل
کارکرد
قیمت (تومان)
پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۸۰ میلیون
پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۶۹ میلیون
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۵۵۸ میلیون
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۵۲۵ میلیون
منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر