|
کدخبر: 217367

واکنش بازار خودرو به دستور رئیسی / این ماشین ها گران شدند (۲۵ آبان)

پس از یک روز ثبات قیمت در بازار خودروهای داخلی قیمت خودرو در بازار رو دوشنبه با افزایبش همراه بود. قیمت پراید و پژو افزایش یافت.

در بازار روز دوشنبه قیمت خودرو های داخلی پس از یک روز بدون تغییر (یکشنبه) مجدد در مسیر صعودی قرار گرفت. قیمت تعداد زیادی از خودروها در بازار رو دوشنبه افزایش یافت.

واکنش بازار خودرو به دستور رئیس جمهور برای متوقف شدن افزایش قیمت خودرو در ابتدا باثبات قیمت‌ها همراهبود اما بعد از گذشت دو روز و تنها یک روز ثبات قیمت در بازار قیمت‌ها در بازار خودرو روز دوشنبه با افزایش دو تا پنج میلیون تومانی در تعداد زیادی از خودروها همراه بود.

قیمت پراید ۱۱۱ مجدد رکورد جدیدی را ثبت کرد و به ۱۶۷ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ به ۱۴۸ میلیون تومان افزایش یافت. قیمت تیبا صندوقدار در مدل‌های مختلف افزایش داشت.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ افزایشی بود و به ۲۶۰ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج به ۳۰۵ میلیون تومان رسید. همچنین قیمت خودروهای ۲۰۷ در مدل‌های مختلف افزایش داشت.

قیمت پژو ۲۰۷ مدل ۱۴۰۰ پانوراما به ۳۵۲ میلیون و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مدل ۱۴۰۰ به ۴۷۳ میلیون تومان رسید.

کدام خودرو کاهش قیمت داشت؟

در بازار روز دوشنبه ۲۴ آبان قیمت پژو پارس LX در مدل‌های مختلف کاهش یافت. همچنین قیمت برخی از مدل‌های رانا در بازار کاهشی بود.

قیمت-خودرو-امروز

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر