|
کدخبر: 214244

پلیس آب پاکی را روی دست همه ریخت / برگ سبز سند قطعی است

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: برگ سبز صادر شده توسط پلیس در حکم سند رسمی مالکیت وسیله نقلیه بوده و در اسناد جدید الصدور این کلمه نیز درج شده است.

خودرو پلیس آب پاکی را روی دست همه ریخت / برگ سبز سند قطعی است

سرهنگ عین الله جهانی در خصوص رسمی بودن برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت، اظهار داشت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و کاهش هزینه های نقل و انتقال خودرو با توجه به تأیید برگ سبز خودرو توسط پلیس به عنوان سند مالکیت توسط دادستان کل کشور، رئیس دیوان عدالت اداری و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، هموطنان دیگر ضرورتی برای مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و تنظیم سند ندارند.

وی افزود: سند صادره توسط پلیس پاسخگوی نیاز شهروندان در تمامی مراجع قضایی و اداری است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اظهار داشت: هموطنان به شایعات و صحبت های افراد سودجو که قصد دارند با تشویش اذهان عمومی زمینه را برای اخذ هزینه گزاف و هدایت مردم به سوی دفاتر اسناد رسمی دارند، توجه نکنند.

منبع: ایرنا
  • مجید مختاری ارسالی در

    سلام
    بنده در یکی از شهرهای غربی ما شین خریده ام و برای فک پلاک رفتم وکالت ب گیرم که پلاک را در شهر خودم که اصفهانه ن صب کنم ولی دفترخانه ثبت اسناد وکالت نمید ه و میگه ماشین بنام شما نیست

  • ناشناس ارسالی در

    درود بر پلیس عزیز

    خدا وکیلی زشت نیست عده ای این مسئله را این همه کش می دهند . همه می دانیم که پای پول در می ان است . نمایندگان محترم مجلس که از بیکا ری پشه می پرونن ربع ساعت در اینخصوص بحث کنن و قانون غیر قابل تفسیر از خودشون د ر وُکنن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها